تدوین و امضای تفاهم نامه عملیاتی مابین پارک علم و فناوری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز

به گزارش دکترای اقتصاد، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از تدوین و امضای تفاهم نامه ای عملیاتی و اجرایی مابین پارک علم و فناوری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز و تشکیل کمیته علمی مشترک اطلاع داد.

تدوین و امضای تفاهم نامه عملیاتی مابین پارک علم و فناوری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز

عبدالرضا واعظی در نشست مشترک با مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: در این جلسه زمینه های همکاری پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان با سازمان مدیریت پسماندها آنالیز شد تا بتوانیم از ظرفیت های علمی پارک علم و فناوری استان یا حتی کشور برای برطرف مسائل و چالش های این سازمان استفاده کنیم.

واعظی اضافه نمود: در این نشست مقرر شد تا سازمان مدیریت پسماند دفتر تحقیقات و فناوری را در محل این سازمان ایجاد کند تا ارتباط تنگاتنگی با پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان به وجود آید.

وی اعلام کرد: یکی دیگر از دستاوردهای این نشست ایجاد و اجرای جشنواره رویش در حوزه مدیریت پسماند در آینده ای نزدیک در سطح کشوری است که با همکاری سازمان مدیریت پسماند و پارک علم و فناوری برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان بسیار امیدوار هستند، فردی در رأس سازمان مدیریت پسماند قرار گرفته است که دغدغه علم و فناور دارد و می خواهد راستا را برای مشارکت شرکت های دانش بنیان در نحوه مدیریت پسماند باز کند و به جای مدیریت سنتی پسماند به این مبحث با دید کاملا علمی بنگرد و روش های پیشرفته و علمی را جایگزین کند.

یونس فاتح، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز نیز در مورد این نشست ابراز امیدواری کرد و گفت: هرچه بتوانیم در مدیریت پسماند از علم و فناوری و تفکر استفاده کنیم، کمتر دچار آزمون و خطا خواهیم شد.

فاتح اضافه نمود: خوشبختانه امروز توافقات خوب و چشمگیری داشتیم و امیدواریم بتوانیم با حمایت های علمی و اجرایی پارک علم و فناوری خدمات ارزنده ای را به شهروندان ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگاران، لازم به ذکر است؛ این نشست با هدف استفاده از پتانسیل های شرکت های دانش بنیان در حوزه مدیریت پسماند انجام شد و نتایج قابل تاملی را در بر داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1433

به "تدوین و امضای تفاهم نامه عملیاتی مابین پارک علم و فناوری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین و امضای تفاهم نامه عملیاتی مابین پارک علم و فناوری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید