تور ایتالیا: تمجید مهاجم سابق پورتو از طارمی، مهدی مقابل میلان معین کننده است

به گزارش دکترای اقتصاد، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پورتو پرتغال فردا شب در سومین ملاقات خود در لیگ قهرمانان اروپا میزبان تیم آث میلان ایتالیا است. این بازی در گروه B این رقابت ها و از ساعت 22:30 به وقت تهران شروع می گردد.

تور ایتالیا: تمجید مهاجم سابق پورتو از طارمی، مهدی مقابل میلان معین کننده است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

چهره ویژه این بازی به ویژه برای طرفداران فوتبال ایران، مهدی طارمی است؛ مهاجم ایرانی که در ملاقات قبل پورتو مقابل لیورپول گلزنی کرد و تنها گل پورتو در رقابت های این فصل را به ثمر رسانده است.

طارمی در این فصل از مسابقات لیگ پرتغال هم 4 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است. این مهاجم بعد از همراهی تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات و کره جنوبی، به پرتغال بازگشت و در بازی جام حذفی پورتو که آدینه برگزار گردید، غایب بود.

محرومیت طارمی به علت دریافت کارت قرمز در مسابقه قبلی پورتو به او این امکان را داد تا بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی ایران، استراحت کافی داشته باشد و برای ملاقات با آث میلان آماده گردد.

طرفداران پورتو هم روی مهاجم ایرانی خود حساب ویژه ای برای صعود از گروهی که در آن علاوه بر میلان دو مدعی دیگر یعنی لیورپول و اتلتیکو مادرید حضور دارند، باز نموده اند.

روزنامه های معتبر پرتغال به استقبال این مسابقه رفته اند و با مطالب و مصاحبه های مختلف، حال و هوای لیگ قهرمانان اروپا را برای طرفداران پورتو داغ تر نموده اند.

روزنامه ojogo تیتر و عکس اصلی خود را به طارمی و دیاز دو بازیکن پورتو اختصاص داده است. این روزنامه مصاحبهیی را با آرتور اولیویرا مهاجم سابق پورتو که سابقه گلزنی به تیم آث میلان را دارد، انجام داده.

آرتور در این مصاحبه از مهدی طارمی و دیاز به عنوان دو بازیکن پورتو نام برده است که می توانند نتیجه مسابقه را مشخص نمایند و سرنوشت پورتو را رقم بزنند. وی درباره طارمی گفت: مهدی حضور زیادی در محوطه جریمه دارد اما خارج از محوطه هم خطرناک و قدرتمند است.

روزنامه A Bola به عملکرد خوب پورتو برابر تیم های ایتالیایی در استادو دراگائو استادیوم خانگی پورتو اشاره نموده است. این روزنامه ملاقات خانگی پورتو برابر یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی فصل گذشته را یادآوری نموده است؛ ملاقاتی که یکی از گل های پورتو را مهدی طارمی با فشار روی مدافع و دروازه بان یوونتوس به ثمر رساند.

دیگر برد خانگی پورتو برابر نمایندگان ایتالیا با راهنمایی سرجیو کونسیسائو در فصل 19-2018 رقم خورد که تیم پرتغالی توانست 3 بر 1 آ. اس رم را از پیش رو بردارد.

طارمی در حالی دومین تقابل خود با تیم های ایتالیایی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می نماید که چندی پیش رسانه های ایران و پرتغال خبر دادند این مهاجم از لیگ ایتالیا پیشنهاد دارد و آث میلان هم او را زیر نظر گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1222

به "تور ایتالیا: تمجید مهاجم سابق پورتو از طارمی، مهدی مقابل میلان معین کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: تمجید مهاجم سابق پورتو از طارمی، مهدی مقابل میلان معین کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید