تهران و این 3 استان از امروز منتظر طوفان باشند ، رگبار باران، تگرگ و باد شدید در برخی نقاط کشور ، شدت بارش ها در این استان هاست

به گزارش دکترای اقتصاد، سازمان هواشناسی از بارش رگبار باران و تگرگ، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و رعد و برق در نقاط مختلف کشور اطلاع داد.

تهران و این 3 استان از امروز منتظر طوفان باشند ، رگبار باران، تگرگ و باد شدید در برخی نقاط کشور ، شدت بارش ها در این استان هاست

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی کشور اعلام نمود که امروز (سه شنبه ) در برخی نقاط استان های واقع در شمال غرب ، استان های ساحلی خزر و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی رگبار و رعدوبرق ، وزش باد شدید موقت ، برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می گردد.

چهارشنبه و پنجشنبه ، علاوه بر این منطقه ها ، در برخی نقاط غرب و خراسان شمالی و آدینه در شمال شرق کشور و دامنه های البرز شرقی نیز همین شرایط پیش بینی می گردد.

بعلاوه، شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال غرب رگبار پراکنده خواهیم داشت .

شدت بارش سه شنبه در استان های اردبیل ، گیلان ، مازندران و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و چهارشنبه در استان های ساحلی خزر، شمال غرب و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی پیش بینی می گردد.

در 5 روز آینده در ساعات بعدازظهر و شب در برخی نقاط استان های اصفهان، یزد، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق فارس نیز رگبار و رعدوبرق ، وزش باد شدید موقت گاهی گردوخاک پیش بینی می گردد.

لازم به ذکر است روزهای سه شنبه تا پنجشنبه در استان های قزوین ، البرز، تهران و قم در ساعات بعدازظهر تندباد لحظه ای و خیزش گردوخاک و از سه شنبه تا آدینه در شرق و جنوب غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش بینی می گردد.

روزهای چهارشنبه تا آدینه به سبب نفوذ هوای خنک ، کاهش دما در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد.

دریای خزر نیز از سه شنبه تا پنجشنبه مواج است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 خرداد 1402 بروزرسانی: 19 خرداد 1402 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1623

به "تهران و این 3 استان از امروز منتظر طوفان باشند ، رگبار باران، تگرگ و باد شدید در برخی نقاط کشور ، شدت بارش ها در این استان هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران و این 3 استان از امروز منتظر طوفان باشند ، رگبار باران، تگرگ و باد شدید در برخی نقاط کشور ، شدت بارش ها در این استان هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید