توجه سازمان استاندارد به ظرفیت قم در گردشگری مذهبی

به گزارش دکترای اقتصاد، استاندار قم بر لزوم اهتمام سازمان ملی استاندارد ایران به ظرفیت های قم در مواردی مانند مراکز اقامتی و گردشگری مذهبی و همچنین استاندارد حلال تأکید کرد.

توجه سازمان استاندارد به ظرفیت قم در گردشگری مذهبی

به گزارش خبرنگاران قم، بهرام سرمست در ملاقات با رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به قرار دریافت در سال فراوری، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها اظهار کرد: سازمان استاندارد پشتیبان فراوری و حامی بخش خصوصی بوده و هست.

وی با بیان بعضی ذهنیت های نادرست درباره استاندارد بویژه نگاه ایجاد موانع توسط این سازمان اظهار داشت: باید گفت این ذهنیت در عالم واقع اتفاق نیفتاده و سازمان استاندارد کشور همیشه حامی و پشتیبان فراوری بوده است.

استاندار قم ادامه داد: ضروری است تا برند سازی، کیفیت محصول و نشان های تجاری به عنوان یک ارزش افزوده برای محصولات شناخته گردد تا ذهنیت های منفی نسبت به استاندارد اصلاح گردد.

سرمست در عین حال افزود: مدیریت استان قم نگاهی ایجابی به استاندارد دارد و سعی نموده ایم از نگاه سلبی به این نشان پرهیز کنیم.

وی با اشاره به پشتوانه شاخص های جهانی در زمینه استانداردسازی صنایع و ساخت و ساز ها اذعان کرد: ظرفیت های استان قم مانند موضوع استاندارد حلال و مراکز اقامتی و گردشگری مذهبی در کنار مواردی مانند مصالح ساختمانی در انبوه سازی و همچنین لزوم ایمن سازی آسانسورها از جمله محور های قابل پیگیری توسط سازمان ملی استاندارد ایران است که انتظار نقش آفرینی بیشتر این سازمان در این موارد وجود دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 945

به "توجه سازمان استاندارد به ظرفیت قم در گردشگری مذهبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه سازمان استاندارد به ظرفیت قم در گردشگری مذهبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید