تکلیف ژاوی با نیمه نهایی سیتی، رئال تعیین شد

به گزارش دکترای اقتصاد، از نظر ژاوی، سیتی برترین تیم دنیاست و با راهنمایی پپ گواردیولا شایسته پیروزی برابر رئال است. او ابراز امیدواری کرد که سیتی در فصل جاری برنده سه گانه گردد.

تکلیف ژاوی با نیمه نهایی سیتی، رئال تعیین شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بارسلونا شانس اول قهرمانی در لالیگاست و احتمالا تا کمتر از سه هفته دیگر به این هدف خواهد رسید. بعضی معتقدند اگر رئال مادرید بتواند فاتح کوپا دل ری و لیگ قهرمانان گردد، قهرمانی بارسا در لالیگا را تحت تاثیر قرار خواهد داد و به همین علت چشم امید طرفداران بارسا به منچسترسیتی است تا با حذف رئال در نیمه نهایی به قهرمانی لالیگای بارسا اعتبار بیشتری ببخشد.

ژاوی در نشست خبری امروز خود و در این رابطه گفت: برای ما در بارسلونا لالیگا اهمیت زیادی دارد و اصلا مهم نیست رئال در ادامه برنده چند جام می گردد. مستقل از این قضیه، ما لالیگا را به برترین شکل جشن خواهیم گرفت. دوست دارم هر چه زودتر قهرمان شویم و البته ترجیح می دهم در خانه و مقابل طرفداران به نیز به این هدف برسیم. اما اگر در زمین حریفان قهرمانی قطعی گردد نیز مسئله ای نیست.

ژاوی سپس از منچسترسیتی تمجید کرد: سیتی از نظر من برترین تیم جهانست و برترین مربی جهان را نیز دارد. آنها واقعا شایسته فتح سه گانه هستند و سیتی می تواند برای ما یک الگو باشد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1402 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1607

به "تکلیف ژاوی با نیمه نهایی سیتی، رئال تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف ژاوی با نیمه نهایی سیتی، رئال تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید