ثبت حق نشر هواوی برای موبایلی با نمایشگر بدون بریدگی

به گزارش دکترای اقتصاد، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، فراوری کنندگان موبایل سعی دارند دستگاهی بسازند که نمایشگر آن تمام صفحه باشد، به همین دلیل موبایل هایی با لبه های نازک تر طراحی شده اند و بریدگی روی نمایشگر نیز به دوربین های پاپ آپ تبدیل شده است.

ثبت حق نشر هواوی برای موبایلی با نمایشگر بدون بریدگی

اکنون بسیاری از فراوری نمایندگان سعی دارند فناوری دوربین زیر نمایشگر را عرضه نمایند. به همین دلیل حق نشر موبایلی متعلق به شرکت هواوی منتشر شده است.

این شرکت چینی دو حق نشر در سال 2019 میلادی ثبت نموده که سازمان ملی مالکیت معنوی چین آن را به تازگی منتشر نموده است. در این حق نشر ها، 7 تصویر از محصول وجود دارد .

در هر دو حق نشر دستگاهی مشابه رسم شده و تنها نکته متمایز میان آنها ماژول دوربین پشتی است. بنابراین احتمالا هر دو حق نشر به نسخه های متفاوت از یک موبایل تعلق دارد.

نخستین نکته قابل توجه در یکی از این موبایل ها ماژول دوربین سه تایی و عمودی شکل است. دو حسگر دوربین زیر یک فلش ال ای دی قرار دارند. در موبایل دیگر 4 دوربین در یک ماژول دایره شکل قرار گرفته اند.

اما نمایشگر هر دو موبایل یکسان است و گوشه هایی خمیده با لبه ای باریک در قسمت بالا و پایین دارد. روی نمایشگرها دوربین سلفی دیده نمی گردد. این امر نشان می دهد حسگر آن احتمالا زیر صفحه نمایش نصب شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 407

به "ثبت حق نشر هواوی برای موبایلی با نمایشگر بدون بریدگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت حق نشر هواوی برای موبایلی با نمایشگر بدون بریدگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید