جاذبه های خیره کننده تایلند

به گزارش دکترای اقتصاد، تایلند کشوری با سواحل سفید و درخشان، جنگل‌های استوایی سبز و نقاط فرهنگی جذاب از بهترین کشورهای قاره آسیا برای بازدید می‌باشد. در این مقاله شما را با بهترین جاذبه‌های تایلند آشنا خواهیم کرد.

جاذبه های خیره کننده تایلند

کو تائو (Koh Tao) در تایلند

با وجود آن که کو تائو (Koh Tao) در زمره جزایر پر گردشگر تایلند است. اما همچنان ارائه دهنده یکی از آرام ترین و خیره کننده ترین مناطق تایلند است. در حالی که بسیاری از مسافران رهسپار دو جزیره بزرگتر مجاور یعنی کو سامویی( Koh Samui) و کو پانگان (Koh Phangan) هستند. کو تائو (Koh Tao) بسیاری از غواصان و بازدید کنندگانی را که در جستجوی محیطی ساکت تر و پر آرامش تر هستند، به سوی خود جذب می‌کند. تور لحظه آخری تایلند یکی از بهترین فرصت‌ها برای بازدید از جاذبه‌های خیره‌کننده کشور تایلند است.

کو جام (Koh Jum) در تایلند

کو جام (Koh Jum) از آخرین جزایر دور افتاده کشور تایلند بوده و به نحوی بین کرابی (Krabi) و کولانتا یای (Ko Lanta yai) قرار دارد که به آسانی قابل دسترسی می‌باشد. آرامش این نقطه که شمار جمعیت آن در حدود 3000 نفر است و به راحتی در دسترس می‌باشد. سواحل جزیره که آب‌های آبی درخشان آن ها را احاطه کرده است، اکثرا سواحل سنگی هستند ولی سواحل معدودی به چشم می‌خورند که مکان‌های مناسبی برای گرفتن حمام آفتاب و آب تنی گردشگران هستند.

آیوتایا (Ayutthaya) در تایلند

آیوتایا (Ayutthaya) در فاصله 50 کیلومتری از شهر بانکوک قرار دارد، این شهر روزگاری پایتخت کشور تایلند بوده. ویرانه‌های شهر باستانی از سوی یونسکو به عنوان میراث جهانی اعلام شده و شکوه و جلال آن مایه حیرت و شگفتی است. آیوتایا (Ayutthaya) بر روی جزیره‌ای در بین چائو پرایا (Chao Phraya)، پا ساک (Pa sak)، لاپ بوری ریورز (Lopburi Rivers) بنا شد.

انتشار: 15 مرداد 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 53

به "جاذبه های خیره کننده تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های خیره کننده تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید