انجام کارهایی جالب در تایلند

به گزارش دکترای اقتصاد، در سفر به کشور تایلند و شهرهای آن مانند پوکت، کرابی، بانکوک، پاتایا، سامویی صدها جاذبه مهیج و جالب به چشم می‌خورد که در تمام روزهای تور شما را سرگرم خواهند کرد.

انجام کارهایی جالب در تایلند

تایلند به کلاس‌های یوگا هم معروف است. در کلاس یوگاهای آن شرکت کنید و مناظر زیبا و آرامش‌بخش را حس کنید. بیشتر جزایر تایلند دارای کلاس‌های یوگا هستند.

چه دختر باشید یا پسر، تایلندی باشید یا غیره، یک عدد شلوار تایلندی در تور تایلند قیمت خریداری نمایید. آنها سبک، راحت و در طرح‌های گوناگون هستند. این شلوارها را از مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و هر جای دیگر می‌توانید بخرید و با خود به عنوان سوغاتی بیاورید.

این بازار مانند همان بازارهای 1982 می‌باشد. قبل از اینکه شلوغ بشود، پیشنهاد می‌کنیم ابتدای صبح به بازار رفته و چانه‎‌زنی خود را آغاز نمایید، ویترین‌هایش بهترین طرح‌ها و لباس‌ها را دارد.

مرکز استان آتوتایا در دره چاتومزیا رود است و با قطار فقط کمی از بانکوک فاصله دارد. این شهر سلطنتی در حال حاضر پر از معابد و خرابه‌ها، محله‌های زیبا است و سازمان میراث فرهنگی تایلند از آن محافظت می‌کند.

روستائیان باکوک سانگا با مارها عجین هستند و صدها مار در خانه‌هایشان زندگی می‌کنند. این مارهای خانگی از سال 1951 مد شده‌اند، زمانیکه فروشندگان سیار داروهای سنتی متوجه علاقه مردم به مارها شدند. امروزه می‌توانید در بیشتر خانه‌های محلی‌ها مار پیدا نمایید.

این غذای نودل، غذای ملی آنهاست. تقریباً هر رستورانی این غذا را دارد، درست است که انواع مختلفی را دارد ولی مواد اولیه این غذا یکی است. پاد تای غذایی سالم و بسیار خوشمزه است، شک نکنید دلتان برای این غذا تنگ می‌شود.

انتشار: 15 مرداد 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 54

به "انجام کارهایی جالب در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام کارهایی جالب در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید