پارک های آبی تایلند

به گزارش دکترای اقتصاد، تایلند یکی از زیباترین و محبوب‌ترین کشورهای قاره آسیا برای بازدید از جاذبه‌هایی زیبا و مطمئن است. در این مقاله شما را با یکی از بهترین جاذبه های تور تایلند که پارک های آبی است آشنا خواهیم کرد.

پارک های آبی تایلند

پارک آبی کارتون نت ورک آمازون در تور تایلند

پارک آبی کارتون نت ورک آمازون پاتایا درمقایسه با سایر پارک های آبی تایلند پارک بزرگ و شگفت انگیزی است. پارک آبی آمازون پاتایا دارای 30 تا از جدیدترین انواع سرسره و خیلی از امکانات جذاب دیگر مانند دیزنی ورلد، نمایش های سرگرم کننده و یک غذاخوری که انواع غذا های محلی را سرو می کند، می باشد. در اینجا همه نوع تفریحی برای کل اعضای خانواده وجود دارد. پارک آبی کارتون نت ورک آمازون پاتایا همچنین به قسمت های مختلف مخصوص سنین مختلف تقسیم شده‌اند که از بهترین جاذبه های تور تایلند برای خانواده‌ها به شمار می‌روند.

پارک آبی پوکت در تور تایلند

پارک آبی پوکت به نوعی بر اساس مکان های الهام بخش کره زمین، طراحی شده است. این مکان های الهام بخش عبارتند از: قاره شگفت انگیز آفریقا، قاره آسیا، چشم انداز غنی از ترکیه، شکوه و جلال شمال اروپا، وسعت شمال امریکا است.

پارک آبی تالاب فانتزیا بانکوک در تور تایلند

پارک آبی تالاب فانتازیا بانکوک یا پارک آبی فانتازیا لاگون بانکوک پارکی جذاب و هیجان انگیز می باشد که بر روی پشت بام مرکز خرید Bangkae ساخته شده است. پارک آبی تالاب فانتازیا بانکوک بسیار نزدیک به پارک آبی سیام بانکوک می باشد. پارک آبی تالاب فانتازیا بانکوک یک مکان سرگرم کننده برای کودکان و بزرگسالان می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.

انتشار: 20 آذر 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 84

به "پارک های آبی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک های آبی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید