جام جهانی باشگاه ها، چلسی با غلبه بر پالمیراس در وقت های اضافه قهرمان شد

به گزارش دکترای اقتصاد، قهرمان اروپا در بازی فینال بر قهرمان آمریکای جنوبی غلبه کرد و قهرمان جام جهانی باشگاه ها لقب گرفت.

جام جهانی باشگاه ها، چلسی با غلبه بر پالمیراس در وقت های اضافه قهرمان شد

به گزارش خبرنگاران، بازی فینال رقابت های جام جهانی باشگاه ها در امارات، امشب (شنبه) از ساعت 20 به وقت تهران میان تیم های چلسی انگلیس به عنوان قهرمان اروپا و پالمیراس برزیل قهرمان جام لیبرتادورس برگزار شد که این بازی پس از تساوی در وقت های عادی در وقت های اضافه با نتیجه 2 بر یک به سود چلسی انتها یافت تا این تیم به سومین قهرمان انگلیس تاریخ این رقابت ها تبدیل شود.

در این بازی که نیمه اول آن هیچ گلی در بر نداشت، روملو لوکاکو در دقیقه 55 گل نخست را برای چلسی به ثمر رساند. 9 دقیقه بعد، پالمیراس توانست گل خورده را جبران کرد و با گلزنی رافائل ویگا از روی نقطه پنالتی کار را مساوی کرد. به این ترتیب کار به وقت های اضافه کشیده شد جایی که تلاش دو تیم برای زدن گل دوم تا دقیقه 117 نافرجام ماند تا اینکه کای هاورتس مهاجم آلمانی چلسی از روی نقطه پنالتی گل دوم را هم به ثمر رساند و همین گل منجر به پیروزی قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا شد. در دقیقه ششم وقت های تلف شده نیمه دوم وقت اضافه دوم، لوان گارسیا از تیم پالمیراس اخراج شد.

به این ترتیب چلسی پس از منچستریونایتد و لیورپول به سومین تیم انگلیسی تبدیل شد که قهرمان جام جهانی باشگاه ها می شود. آبی پوشان لندن سال 2012 نیز به فینال جام باشگاه ها رسیده بودند اما در آن بازی مغلوب کورینتیانس برزیل شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1392

به "جام جهانی باشگاه ها، چلسی با غلبه بر پالمیراس در وقت های اضافه قهرمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی باشگاه ها، چلسی با غلبه بر پالمیراس در وقت های اضافه قهرمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید