طراحی داخل ویلا: جوان سازی باغات چای گیلان مهمترین مصوبه سفر هیئت دولت به گیلان است

به گزارش دکترای اقتصاد، تهران (پانا) - وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به چای گیلان دارد، بیان کرد که جوان سازی باغات چای گیلان از ممهترین مصوبات سفر هیئت دولت به گیلان است.

طراحی داخل ویلا: جوان سازی باغات چای گیلان مهمترین مصوبه سفر هیئت دولت به گیلان است

جهت دریافت خدمات طراحی داخل ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی نژاد، وزری جهاد کشاورزی در حاشیه سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گیلان، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایسنا در حاشیه بازدید از یک کارخانه چایسازی در شهرستان لنگرود اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم رسیدگی ها در بخش کشاورزی گیلان موضوع چای است.

وی با بیان اینکه از مصوبات مهم سفر هیئت دولت به گیلان نوسازی و جوان سازی باغات استان است، اضافه نمود: 75 میلیارد تومان برای تحقق این امر اختصاص یافته است.

وزیر جهاد کشاورزی، نگاه دولت سیزدهم به چای گیلان را بسیار ویژه دانست و توضیح داد: مصوبات خوبی در این حوزه خواهیم داشت.

ساداتی نژاد از تخصیص یارانه نهال چای اطلاع داد و اضافه نمود: 50 میلیارد برای نوسازی و جوان سازی باغات چای، 75 میلیارد تومان برای باغات کیوی و فندق و 10 میلیارد تومان برای ایستگاه تحقیقاتی ویژه کشاورزی استان تخصیص خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1359

به "طراحی داخل ویلا: جوان سازی باغات چای گیلان مهمترین مصوبه سفر هیئت دولت به گیلان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخل ویلا: جوان سازی باغات چای گیلان مهمترین مصوبه سفر هیئت دولت به گیلان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید