حمایت بازیکنان استقلال از هافبک ناراضی

به گزارش دکترای اقتصاد، مصاحبه تند و تیز فرشید اسماعیلی علیه مدیریت باشگاه استقلال باعث شد تا کمیته انضباطی او را دعوت کند اما حمایت بازیکنان و دیدار آن ها با سعادتمند باعث شد تا او هم از جریمه و اخطار در امان بماند.

حمایت بازیکنان استقلال از هافبک ناراضی

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، احمد سعادتمند چند هفته پیش در یک برنامه تلویزیونی به بازیکنان استقلال وعده داد تا آخر فروردین به حساب آنها پول واریز خواهند کرد اما این وعده محقق نشد و به همین خاطر چند روز پیش از سوی باشگاه استقلال اطلاعیه ای صادر شد که تا چند روز آینده پول به حساب بازیکنان واریز خواهد شد.

پس از این صحبت ها فرشید اسماعیلی هافبک استقلالی ها علیه سعادتمند مصاحبه ای انجام داد و اعلام نمود گوش بازیکنان استقلال از این وعد و وعیدها پر شده است که البته کمیته انضباطی باشگاه هم ساکت نماند و پس از این صحبت ها اسماعیلی را فراخواند تا در مورد صحبت هایش توضیح بدهد.

البته تعدادی از بازیکنان استقلال از جمله وریا غفوری، روزبه چشمی و سید حسین حسینی در تماس تلفنی از اسماعیلی حمایت کردند و اعلام نمودند این صحبت های او حرف دل همه بازیکنان است.

در ادامه این سه بازیکن امروز به دیدار سعادتمند رفتند وضمن بیان مسائل خود و دیگر نفرات تیم از اسماعیلی نیز حمایت خود را اعلام نمودند. به نظر می رسد با حمایتی که بازیکنان از هافبک ناراضی استقلال داشته اند کمیته انضباطی این باشگاه هم جریمه ای برای او درنظر نگیرد.

4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 329

به "حمایت بازیکنان استقلال از هافبک ناراضی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت بازیکنان استقلال از هافبک ناراضی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید