خطا روی من صد درصد پنالتی بود، داور پشت دروازه برای چیست؟

به گزارش دکترای اقتصاد، به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان از ساعت 16:30 امروز ملاقات معوقه هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی برگزار کردند که این ملاقات با تساوی بدون گل به انتها رسید.

خطا روی من صد درصد پنالتی بود، داور پشت دروازه برای چیست؟

امید عالیشاه پس از این بازی در خصوص اینکه آیا خطایی که روی او صورت گرفت پنالتی بوده است یا نه گفت: قطعاً و صد درصد پنالتی بود. هم خطایی که روی هم صورت گرفت و هم خطایی که قبل از آن روی نورالله صورت گرفت پنالتی بود. من نمی دانم داور پشت دروازه برای چیست؟ آقای خورشیدی داور خوبی هستند اما شاید در آن صحنه دید نداشتند.

وی ادامه داد: برای من عجیب بود که پنالتی به این واضحی گرفته نشد. تیم ما تمام تلاشش را می نماید که برد به دست بیاورد. نمی خواهیم با این حرف ها تیم را تحت فشار قرار دهیم.

عالیشاه در خصوص نبودن سیستم داوری در لیگ ایران گفت: فدراسیون که هزینه های میلیاردی می نماید این کار را هم انجام بدهد و سیستم داوری را وارد ایران کند تا حقی از تیمی ضایع نشود.

بازیکن پرسپولیس در خصوص ملاقات برابر استقلال و پیش بینی اش از نتیجه این ملاقات هم گفت: هر تیمی که دستورات تاکتیکی را به نحوه احسنت انجام می دهد برنده میدان باشد. به طرفداران پرسپولیس قول می دهم که با سه امتیاز از زمین بیرون بیاییم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 790

به "خطا روی من صد درصد پنالتی بود، داور پشت دروازه برای چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطا روی من صد درصد پنالتی بود، داور پشت دروازه برای چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید