درخواست تماشاگران هلندی از آسمان ارسال شد ، حضور خندان طرفداران (

به گزارش دکترای اقتصاد، طرفداران تیم ملی فوتبال هلند با اقدامی خارق العاده خواهان انتخاب تاکتیک و چیدمان نفرات از سرمربی این تیم داشتند.

درخواست تماشاگران هلندی از آسمان ارسال شد ، حضور خندان طرفداران (

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرنگاران، شانزدهمین دوره رقابت های جام ملت های اروپا پس از یک سال تأخیر به دلیل شیوع جهانی کرونا از شب گذشته با برگزاری بازی بین تیم های ملی ایتالیا و ترکیه آغاز شد که شاگردان روبرتو مانچینی با سه گل از سد قرمزپوشان ترکیه گذشتند.

* گربه سفیدی که از هشت سال گذشته، پیش بینی های دقیقی از نتایج رقابت های فوتبالی داشته است ایتالیا را قهرمان یورو 2020 معرفی کرد.

* رقابت های یورو 2020 پس از تزریق گسترده واکسن کرونا در بسیاری از کشورهای محل برگزاری بازی ها با حضور محدود تماشاگران برگزار می گردد. اتفاقی که باعث بازگشت طرفداران فوتبال به استادیوم ها برای بازی های ملی در قاره سبز شده است.

*طرفداران فوتبال در حالی برای تماشای بازی ایتالیا - ترکیه و سوئیس - ولز به استادیوم رفتند که دیگر خبری از زدن ماسک روی صورت هایشان نیست.

* طرفداران تیم ملی هلند با به پرواز دراوردن یک هواپیمای کوچک شخصی، بنری را در آسمان به اهتزار درآوردند که روی آن نوشته شده بود: فرانک لطفاً 3-3-4 بازی کن! آنها از فرانک دی بوئر سرمربی تیم ملی این کشور خواسته اند تا برای رقابت های یورو 20 20 از این ترکیب استفاده کند.

* الساندرو فلورنزی، مدافع تیم ملی ایتالیا در ملاقات با ترکیه به دلیل مصدومیت ملاقات مقابل سوئیس را از دست داد.

* اتحادیه فوتبال انگلیس قبل از آغاز بازی های تیم ملی این کشور قرارداد گرت ساوت گیت سرمربی این تیم را تا انتها جام جهانی 2022 قطر قطعی کرد.

* اتحادیه فوتبال اروپا با حفظ شعارهای روی پیراهن تیم ملی اوکراین در یورو موافقت کرد. این در حالی است که مسئولان یوفا به دلیل طرح جدید پیراهن تیم ملی اوکراین که در آن علاوه بر درج شعارهای ملی گرایانه، خطوط نقشه منطقه جدا شده کریمه قرار داشت خواستار حذف این طرح ها شد اما اصرار مسئولان اوکراینی با موافقت یوفا برای حفظ این شعارها و نقشه برجسته شده همراه بود.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1064

به "درخواست تماشاگران هلندی از آسمان ارسال شد ، حضور خندان طرفداران (" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست تماشاگران هلندی از آسمان ارسال شد ، حضور خندان طرفداران ("

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید