دردسر کرونا برای سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه

به گزارش دکترای اقتصاد، به گزارش خبرنگاران، حسین روحانی سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه که به همراه این تیم برای حضور در سومین مرحله از رقابتهای کاراته وان راهی اتریش شده بود، بعد از خاتمه این رقابتها و در زمان بازگشت، مجوز ورود به مسکو را دریافت نکرد.

دردسر کرونا برای سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وی در این رابطه به خبرنگاران گفت: این هم دردسری است که کرونا برای ما درست نموده است. روسیه برای جلوگیری از ورود و انتشار این ویروس قانونی وضع نموده که مانع از ورود اتباع کشورهایی می گردد که درگیر این بیماری هستند. به همین دلیل از کشورهای ایتالیا، چین، کره حنوبی، ژاپن و ایران هیچ شخصی اجازه ورود ندارد.

روحانی در مورد همکاری مسئولان فدراسیون کاراته روسیه در این خصوص گفت: در اینجا نمی توان با رابطه کار کرد. وقتی قانونی به تصویب می رسد همه باید تابع آن باشند. موضوع بیماری کرونا نیز بسیار جدی است و در این مورد با هیج کس شوخی ندارند.

مربی کاراته روسیه ادامه داد: 24 ساعت است که در فرودگاه معطل هستم و باید به وین برگردم تا با هماهنگی صورت گرفته، قبل از کاراته وان مراکش، یک اردوی تمرینی در کشوری دیگر داشته باشیم.

ملی پوش سابق کاراته ایران در انتها گفت: اگر مسئولان ما هم در ایران این موضوع را از همان ابتدا جدی می گرفتند و در مرزهای ورودی کنترل بیشتری داشتند، اکنون این چنین شاهد گسترش این بیماری تا این حد در ایران نبودیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 188

به "دردسر کرونا برای سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر کرونا برای سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید