تور ایتالیا ارزان: علت ناکامی های اخیر ایتالیا از نگاه بونوچی

به گزارش دکترای اقتصاد، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایتالیا علت ناکامی آتزوری برای صعود به جام جهانی 2022 را شرح داد.

تور ایتالیا ارزان: علت ناکامی های اخیر ایتالیا از نگاه بونوچی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، لئوناردو بونوچی می گوید افت محسوس تیم ملی فوتبال ایتالیا طی 4 ماه اخیر علت روانی دارد.

ایتالیایی هایی که 4 ماه پیش فاتح یورو شدند، شب گذشته (دوشنبه) نتوانست از پس ایرلندشمالی برآیند و در آخرین دور از بازی های انتخابی جام جهانی صدر جدول گروه C را به سوئیس تقدیم کردند تا همسایه شمالی را به جای خود به جام جهانی بفرستند. این دومین دوره متوالی است که ایتالیایی ها به صورت مستقیم قادر به صعود به جام جهانی نیستند. شاگردان روبرتو مانچینی حالا به تیم های باشگاهی خود برمی گردند و نزدیک به 4 ماه فرصت دارند تا خود را برای بازی های پلی آف که در ماه مارس برگزار می شوند، آماده نمایند.

کاپیتان آتزوری پس از تساوی بدون گل این تیم در بلفاست به شبکه رای اسپورت ایتالیا گفت: اولین چیزی که در حال حاضر به آن فکر می کنم بازی های ماه مارس است. جز این کاری از ما ساخته نیست. فقط باید خودمان را برای یک بازی سخت در ماه مارس آماده کنیم و امیدوار باشیم که در بازی دوم هم حضور داشته باشیم. باید تجدید قوا کنیم، هم از نظر فیزیکی هم از نظر روانی. تیم ما آن انگیزه ای که در یورو داشت را از دست داده و دیگر مانند آن رقابت ها از بازی هایش لذت نمی برد. در آن مسابقات ما از فوتبال مان لذت می بردیم ضمن اینکه برای اثبات توانایی های مان تحت فشار نبودیم. شاید قهرمانی مان در یورو به صورت ناخودآگاه باعث ایجاد تغییراتی در تیم ما شده است. ما باید خودمان را از این فشار رها و با آسودگی خاطر بازی کنیم وگرنه نسبت به توانایی های خودمان دچار تردید می شویم.

مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس اضافه کرد: افسوس می خوریم چون در مرحله انتخابی ما کار را برای خودمان سخت کردیم. به سوئیس تبریک می گویم چون با اینکه به نظر می رسید ما صعودمان را قطعی نموده ایم، تسلیم نشد و تا آخر راه تلاشش را برای صعود انجام داد. با این حال من مطمئنم که اگر ما بتوانیم آن لذتی که از بازی های مان می بردیم را دوباره پیدا کنیم و بار دیگر یک تیم یکدست شویم، نه تنها به جام جهانی خواهیم رفت، بلکه در آنجا هم عملکرد فوق العاده ای خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1299

به "تور ایتالیا ارزان: علت ناکامی های اخیر ایتالیا از نگاه بونوچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: علت ناکامی های اخیر ایتالیا از نگاه بونوچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید