رضا رویگری: بیکاری و هزینه های زندگی کمرم را شکست

به گزارش دکترای اقتصاد، بازیگر سریال مختارنامه گفت: این همه سال برای هنر و فرهنگ این مملکت و مردم خوبم زحمت کشیدم اما در آخر این شرایط من است. کارهای خوب ارزشی و مهمی را بازی کردم که بسیاری از بازیگران در کارنامه خودشان این مجموعه هایی که من کار کردم را ندارند.

رضا رویگری: بیکاری و هزینه های زندگی کمرم را شکست

رضا رویگری پیرامون آخرین شرایط سلامتی خود گفت: این روزها در خانه ام و مریض و وضع مالی خوبی هم ندارم. فیزیوتراپی و هزینه اجاره خانه و هزینه های روزمره زندگی توان من را گرفته و روزهای سختی را می گذرانم.

هیچکس در این روزها حالی از من نپرسیده است، انگار نه انگار اصلا من وجود دارم و هنوز نفس می کشم. تا وقتی که می توانستم کار کنم از من کار کشیدند و حالا که به سختی راه رسیده ام گوشه خانه افتاده ام و کسی خبری از من نمی گیرد. این همه سال برای هنر و فرهنگ این مملک و مردم خوبم زحمت کشیدم اما در آخر این شرایط من است. کارهای خوب ارزشی و مهمی را بازی کردم که بسیاری از بازیگران در کارنامه خودشان این مجموعه هایی که من کار کردم را ندارند.

بازیگر سریال خورشید شب اعلام کرد: در این شرایط مالی ناشی از کرونا آنها که سالم هستند با مسائل عدیده مالی دست و پنجه نرم می نمایند دیگر چه برسد به من که توان فعالیت و کار کردن هم ندارم. ماه ها است اجاره خانه عقب افتاده و صاحبخانه مدام تماس می گیرد و واقعا نمی دانم باید دردم را به چه کسی بگویم. بسته به شرایط جسمی و نظر دکتر هفته ای سه یا چهار روز فیزیوتراپی می کنم و توان پرداخت هزینه های آن را ندارم.

در خانه که هستم گاهی سریال های تلویزیونی را دنبال می کنم و خاطرات خوب گذشته با دوستان را مرور می کنم. زمانیکه توان بازیگری داشتم با عشق بازی می کردم و اندازه دستمزد و مسائل مالی که الان برای خیلی از بازیگران مهم است برایم مهم نبود.

وی با اشاره به ضرورت واکسیناسیون سراسری اعلام کرد: روزانه اخباری مربوط به کرونا را دنبال می کنم و از این اتفاقاتی که هر روزه شاهد آن هستیم ناراحتم. متاسفانه با شیوع ویروس کرونا از ابتدا تا الان خیلی از دوستان و همکاران و مردم عزیزمان را از دست دادیم. این موج نو هم ظاهرا کشنده تر است و امیدوارم واکسیناسیون سراسری با جدیت و سریع تر انجام گردد. من واکسن کرونا نزدم و نمی دانم در صورت مبتلا شدن چه کاری می توانم بکنم.

رضا رویگری اعلام کرد: امیدوارم مسئولان فرهنگی و دوستان از حال من باخبر شوند و در این شرایط که به یاری احتیاج دارم دریغ ننمایند. سریال های مختارنامه، معصومیت از دست رفته، سال های مشروطه، سرود ایران ایران و ... را برای این مملکت و مردم انجام دادم. در هر کشوری مسئولان فرهنگی به هنرمندان خود اهمیت می دهند و در دوران سختی امکاناتی را برای آنها فراهم می نمایند اما متاسفانه در اینجا اینطور نیست. به لحاظ حرکتی مشکل دارم و هزینه های درمان هم بالا است. گاهی آرزو می کنم کاش بازیگری را کنار می گذاشتم تا شاید به این شرایط دچار نمی شدم.

منبع: همگردی
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1118

به "رضا رویگری: بیکاری و هزینه های زندگی کمرم را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا رویگری: بیکاری و هزینه های زندگی کمرم را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید