اینوتکس استیج 2021؛ در لباسی نو به مخاطبین سلام می نماید

به گزارش دکترای اقتصاد، نمایشگاه اینوتکس میزبان بخش جدیدی است تحت عنوان استیج که توسط موسسه فرصت آفرین برگزار می گردد.

اینوتکس استیج 2021؛ در لباسی نو به مخاطبین سلام می نماید

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، نمایشگاه اینوتکس، یک رویداد منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که هرساله توسط پارک فناوری پردیس، و با حضور کارآفرینان و صاحب نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می گردد.

چهار سال است که این نمایشگاه میزبان بخش جدیدی است تحت عنوان استیج که توسط موسسه فرصت آفرین برگزار می گردد و از ابتدای فعالیت به یکی از بخش های مهم نمایشگاه تبدیل شده و با اقبال زیادی از جانب مخاطبین همراه شده و از آن با عنوان قلب تپنده نمایشگاه اینوتکس یاد می گردد.

استیج در واقع رویدادی در دل اینوتکس است که هرساله میزبان سخنرانان، صاحب نظران و فعالان اکوسیستم کارآفرینی کشور است و این افراد در طی مدت برگزاری نمایشگاه در یک صحنه آزاد به ایراد سخن می پردازند و بازدیدنمایندگان نمایشگاه اینوتکس قادر هستند با حضور در استیج از محتوای آن استفاده نمایند.

اما سال جاری، رویداد اینوتکس استیج که با حمایت پست بانک برگزار می گردد، دست خوش تغییرات گسترده ای شده است و لباسی نو به تن نموده. در مورد این تغییرات و کم و کیف رویداد اینوتکس استیج، به سراغ برگزارنمایندگان این رویداد رفتیم.

عباد غفوری از برگزارنمایندگان استیج درباره تغییرات محتوایی رویداد سال جاری گفت: سال جاری با توجه به دیدگاهی جدید مبنی بر اینکه بتوان میزبان عموم افراد جامعه بود و نمایشگاه اینوتکس رفته رفته به محیطی جهت آشنایی افراد جامعه با اکوسیستم استارتاپی و فناوری کشور تبدیل گردد، تصمیماتی گرفته شد در حوزه محتوای استیج و بنا شده موضوعاتی عمومی نظیر اقتصاد و تحریم، محیط زیست و مسئولیت اجتماعی نیز به استیج در کنار موضوعات فناوری و نوآوری اضافه گردد و باعث حضور اقشار مختلف جامعه در نمایشگاه اینوتکس گردد. به همین خاطر بنده نیز با توجه به سابقه ام در برگزاری رویداد های متعدد در حوزه های اجتماع، فرهنگ، هنر و ادبیات، در کنار موسسه فرصت آفرین مسئولیت برگزاری استیج را برعهده گرفتم.

غفوری اضافه کرد: به نظر من با این تغییرات محتوایی شاهد گسترده تر شدن دایره مخاطبین نمایشگاه اینوتکس خواهیم بود و این تغییرات به حدی اهمیت پیدا نموده که صاحب نظران و عظیمان و اندیشمندان متعددی مهمان ما در استیج شدند. از جمله بهزاد شیری، مدیرعامل پست بانک، حجت الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون، محمد درویش، فعال محیط زیست و رئیس کمیته محیط زیست در کرسی سلامت اجتماعی یونسکو، علی دهباشی، از فعالین و اساتید حوزه فرهنگ و مطبوعات و سردبیر نشریه وزین بخارا، پدرام سلطانی، فعال مالی و نایب رئیس سابق اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، شریف نظام مافی، رئیس اتاق بازرگانی ایران و سوئیس و مدیرعامل موسسه محک.

رضا غیابی، عضو اتاق فکر اینوتکس نیز در مورد موضوعی مهم در اینوتکس استیج سال جاری گفت: یکی از اتفاقات مهم در استیج که می تواند عافیت و فواید زیادی برای اکوسیستم کارآفرینی کشور داشته باشد، ملاقات حاکمیت و بخش خصوص و کارآفرینی کشور در محیطی محبت آمیز و سازنده است. از نظرم فاصله میان حاکمیت و فعالان بخش خصوصی به نفع هیچ یک از طرفین نیست و هرچقدر این دو همسوتر باشند، جامعه و اقتصاد قدرتمندتر شده و کارآفرینی کشور و اکوسیستم استارتاپی می تواند با دغدغه کمتر و قدرت بیشتری فعالیت کند.

غیابی اضافه کرد: از جمله افرادی که در این حوزه، میزبان آن ها در استیج هستیم، جناب سرهنگ گودرزی، فرمانده پلیس فتا تهران عظیم و همچنین نمایندگانی از قوه قضاییه خواهند بود و این اتفاق را می توان به فال نیک گرفت و امیدواریم بتوانیم به وسیله استیج ارتباطی سازنده و مفید میان حاکمیت و بخش خصوصی ایجاد کنیم.

نمایشگاه اینوتکس از 28 الی 31 اردیبهشت ماه در محل پارک فناوری پردیس برگزار می گردد و علاقه مندان جهت حضور، قادر هستند به وسیله وب سایت نمایشگاه به آدرس www.inotex.com اقدام نموده و ثبت نام نمایند. با ثبت نام در نمایشگاه اینوتکس امکان حضور در اینوتکس استیج نیز فراهم می گردد و نیازی به ثبت نام مجزا جهت حضور در این رویداد نیست.

رویداد اینوتکس استیج در سه روز 28، 29 و 30 اردیبهشت از ساعت 10 الی 18 میزبان مخاطبین خواهد بود و رویداد در 7 محور کلی با عناوین تفکر خلاق و تفکر کارآفرین، رهبری و ایجاد تغییر در پارادایم های ذهنی، ساخت یک اقتصاد پیروز در کشور، تحریم و جهانی شدن کسب وکارها، محیط زیست و توسعه پایدار، مسئولیت اجتماعی کسب وکارها و چالش های اکوسیستم برگزار می گردد.

گفتنی است؛ با توجه به همه گیری ویروس کرونا و جهت جلوگیری از انتقال این ویروس، رویداد اینوتکس استیج در فضای باز و با حفظ فاصله اجتماعی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1015

به "اینوتکس استیج 2021؛ در لباسی نو به مخاطبین سلام می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینوتکس استیج 2021؛ در لباسی نو به مخاطبین سلام می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید