سفر به جزیره کو فی فی

به گزارش دکترای اقتصاد، جزیره کو فی فی(Ko Phi Phi)، یکی از بهترین جزایر کشور تایلند برای بازدید می‌باشد. این جزیره به دلیل داشتن سواحلی زیبا و رویایی، ساختار صخره‌ای و آب‌های فیروزه ای یکی از بهترین جزایر تایلند می‌باشد.

سفر به جزیره کو فی فی

جزیره کو فی فی به علت دارا بودن سواحلی زیبا و حیرت‌انگیز، ساختار صخره‌ای داشته و آب‌های فیروزه ای دارد. این منطقه جز مناطق کم تردد و کمتر شناخته شده تایلند به شمار می‌رود. این جزیره به جهت داشتن صخره‌های خطرناک در ساحل‌‎های این جزیره، پیشنهاد می‌شود تا غواصی در آب‌های ساحل صخره ای را در برنامه‌های تفریحی تور تایلند ارزان خود نداشته باشید. اگر به این جزیره سفر کردید، می‌توانید مطمئن باشید که غذاها و شب‌زنده‎‌داری‌های بسیاری خواهید کشید. این جزیره به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، به عنوان بهترین جزیره تایلند به شمار می‌رود و امکانات تفریحی و سرگرمی فراوانی برای تجربه دارد.

خط هوایی ایر ایشیا (Air Asia) دارای پروازهای روزانه رفت و برگشت  به کرابی (Krabi) است. برای سفرهای نزدیک قابق در اختیار مسافران قرار می گیرد.

اقامت گاه زاوالا (Zavala Resort) در جزیره کو فی فی، یک اقامتگاه ساحلی روستایی مناسب و تمیز به شمار می رود که در سفر به این منطقه می توانید در آن اقامت نمایید.

در صورت سفر به جزیره کو فی فی پیشنهاد می کنیم تا حتما یک برنامه سفر یک روزه به جزیره بامبو را داشته باشید تا در این محل، احساس ناب حضور در یک منطقه استوایی و آرامش بی نظیر آن را تجربه نمایید.

بدون در نظر گرفتن غذای اصلی، باغ منگو (Mango Garden) دسرهای بین المللی فوق‌العاده‌ای برای میل کردن دارد.

انتشار: 15 مرداد 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 50

به "سفر به جزیره کو فی فی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به جزیره کو فی فی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید