سفر خطرناک استقلال به آبادان؛ بازی نفت آبادان و استقلال لغو می گردد؟ خبرنگاران

به گزارش دکترای اقتصاد، در جریان رقابتهای لیگ برتر باید پیش از سفر به عربستان به آبادان سفر کند تا طبق برنامه ریزی سازمان لیگ با صنعت نفت آبادان بازی کند.

سفر خطرناک استقلال به آبادان؛ بازی نفت آبادان و استقلال لغو می گردد؟ خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، از آنجا که در گزارش های رسمی تائید شده از سوی وزارت بهداشت آمار مبتلایان به ویروس کوئید 19 در جنوب کشور بسیار زیاد است و این منطقه جغرافیایی در فهرست مناطق قرمز واقع شده است،حضور استقلال پیش از سفر به عربستان بسیار خطر آفرین است تا حدی که ممکن است بازیکنان این تیم در آستانه حضور در مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا از همراهی آبی پوشان محروم شوند.

مسوولان استقلال در مقطع کنونی موظفند با توجه به حساسیت های موجود به ویژه سخت گیری های میزبان و کارشکنی های غیر فوتبالی سعودی ها از هم اکنون مقدمات کار را به نوعی فراهم آورند تا کوچکترین مسئله ای در این خصوص رخ ندهد در غیر این صورت ظلم بزرگی به نماینده باشگاهی کشورمان داشتیم و در زمین حریف بازی کردیم.

ممکن است سازمان لیگ همانند دفعات قبل اصرار به انجام این بازی داشته باشد تا نظم حاکم بر مسابقات دچار اختلال نشود اما باید این مطالبه را به صورت جدی عنوان کرد که اگر خدای ناکرده پیش از سفر استقلال به عربستان بازیکنی به دلیل این سفر مبتلا به ویروس کرونا شد مسوولیت این اتفاق برعهده متولیان سازمان لیگ خواهد بود.

سینا حسینی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 920

به "سفر خطرناک استقلال به آبادان؛ بازی نفت آبادان و استقلال لغو می گردد؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر خطرناک استقلال به آبادان؛ بازی نفت آبادان و استقلال لغو می گردد؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید