شناسایی یک هزار و 316 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان

به گزارش دکترای اقتصاد، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در 24 ساعت گذشته یک هزار و 316 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان شناسایی شدند.

شناسایی یک هزار و 316 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان

به گزارش از ، آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آمار بیماران نو مبتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته گفت: در این بازه زمانی تعداد کل موارد نمونه گیری شده ویروس کرونا در استان سه هزار و 268 نفر بودند که یک هزار و 316 بیمار نو مبتلا به کرونا در استان اصفهان شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: از این تعداد بیمار نو مبتلا به کرونای شناسایی شده 503 نفر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شدند بعلاوه در این بازه زمانی 425 بیمار بهبود یافته از مراکز درمانی ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان این که در حال حاضر سه هزار و 481 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان بستری هستند، توضیح داد: از این تعداد 499 بیمار در بخش مراقبت های ویژه نگهداری می شوند.

وی آمار مرگ و میر بیماران مشکوک به کرونا طی 24 ساعت اخیر در استان اصفهان را 50 نفر اعلام نمود و گفت: از این تعداد 40 نفر فوت شده مثبت کرونا بوده است.

انتهای پیغام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1145

به "شناسایی یک هزار و 316 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی یک هزار و 316 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید