سفر به بهترین شهرهای اسپانیا

به گزارش دکترای اقتصاد، شهرهای اسپانیا هر کدام دارای جاذبه منحصربه‌فردی هستند. شهرهای کوچک اسپانیا بر خلاف شهرهایی مانند مادرید و بارسلون یک سفر ارزان برای شما فراهم خواهند کرد.

سفر به بهترین شهرهای اسپانیا

شهر باستانی Olite، در استان ناوارا در شمال اسپانیا قرار دارد و قدمت آن به قرن دوازدهم بازمی‌گردد و بهترین جاذبه آن قلعه گوتیک می‌باشد که قدمت آن به قرن 13 برمی‌گردد. 

مورلا یکی از شهر‌های دیواری در استان کاستلیون می‌باشد و بهترین جاذبه آن قلعه‌ای هم نام با خود آن است. حواستان باشد که سفر خود به این شهر را بدون خوردن flaons نکنید. تور ارزان اروپا پر از جاذبه برای بازدید می‌باشد.

 شهر کوچک کاسارس در استان مالاگا قرار دارد و به خاطر ساختمان‌های سفیدیکه دارد مشهور شده است. صخره‌های بزرگ در این شهر قرار داشته که مشرف به دریای آلبوران می‌باشند. کلیسای La Encarnacion نیز در این شهر قرار دارد.

کودییرو یک روستای ساحلی با آبی به رنگ فیروزه‌ای می‌باشد و در شمال سواحل اسپانیا می‌باشد و یک منطقه عالی برای توریست‌هایی می‌باشد که دوست دارند به ساحل و غذاهایی دریایی عالی دسترسی داشته باشند. این روستا مشرف به خلیج بیسکای بوده و می‌توانید با دانستن قیمت تور اسپانیا به بازدید جاذبه‌های منحصر به فرد این شهر مانند کاخ Selgas-Fagalde و کلیسای Iglesia El Pito بروید.

انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 7

به "سفر به بهترین شهرهای اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به بهترین شهرهای اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید