شیک ترین مدل های شال و روسری برای نوروز 1402

به گزارش دکترای اقتصاد، خبرنگاران: روسری یکی از عناصر اصلی شیک پوشی در بین خانم های ایرانی است. اگر برای خرید شیک ترین مدل شال و روسری برای نوروز 1402 مردد هستید این مطلب را بخوانید.

شیک ترین مدل های شال و روسری برای نوروز 1402

در اینبخش مجموعه ای از مدل شال و روسری عید 1402 را جمع آوری نموده ایم. شال و روسری مهمترین پوشش زنان در کشور هـای اسلامی می باشد و هرساله مدلهای زیادی از طرف کمپانی های مد اسلامی وارد بازارها می شوند. امروز برترین مدلهای شال روسری مناسب برای عید نوروز 1402 را مرور می کنیم و بعلاوه ترندهای تازه سال پیش رو را نیز، آنالیز خواهیم کرد. با پارس ناز همراه باشید.

ترندهای سال 1402

شال و روسری ابریشمی مد سال اسـت. براق بودن پارچه های ابریشمی جلوۀ خاصی بشما می بخشد. علاوه بر این شـما میتوانید با انتخاب لباس یا مانتوی ساده بـه همراه این شال و روسری خاص بنظر بیایید. رنگ های درخشان این مدل ها کاملاً برای شال و روسری مجلسی مناسب اسـت.

مدل شال و روسری 1402 و 2023

شال و روسری برای نوروز 1402

برندهای گوچی ورساچه دیور و مارک جیکوب بـه این ابریشمی های زیبا روی آورده اند. اما غیر از این پارچه های براق در خصوص نقش و نگارهای مد روز هم بدانید. هر کدام از این نقش ها جلوه ای متفاوت بـه استایل شـما می دهد.شال و روسری با طرح های هندسی مثل مربع های بزرگ خطوط موازی و دایره و مثلث نیز ساده و زیبا هستند.

شال و روسری مجلسی و اسپرت شیک مد سال 1402

وقتی بـه دور سر شـما پیچیده میشوند فرم های متفاوتی میگیرند. چهارخانه های سیاه و سفید هم ترند سال 2023 هستد. طرح چهارخانه هم برای تابستان و هم پاییز سال جاری مناسب هستند. اگر این مدلها رابا مانتو یا پیراهن های سادۀ مشکی یا سفید ست کنید استایل خاص خواهید داشت.

شال و روسری زنانه عید 1402 در رنگ های متنوع

شال و روسری نوروز 1402 برای خانم های خوش سلیقه

طرح خال خال ترند سال 1402 اسـت. بـه خصوص خال خال های سیاه و سفید در مقدار های مختلف. شـما هم برای انتخاب شال و روسری می توانید از این طرحها انتخاب کنید. اگر چـه بنظر بیش از مقدار تابستانی بنظر می آید اما برای پاییز و زمستان هم مناسب اسـت. این طرح نوستالژیک اسـت اما می تواند استایل شـما را شیک و متفاوت کند.

مدل شال و روسری اسپرت و مجلسی عید نوروز 1402

مدهای شال و روسری برای سال 1402

بهتر اسـت این طرح های خال خال زیبا رابا پیراهن یا مانتوی ساده ست کنیدبه گزارش پارس ناز گل های رنگانگ در مقدار های بزرگ، حس و حال متنفاوتی بـه استایل شـما می دهند. از بهار سال جاری نقش های گلدار مد روز هستند. تمامی برندهای مشهور جهان طرح های اختصاصی گلدار رابه نمایش گذاشته اند. طرح های گلدار میتوانند کلاسیک باشند یا حس استوایی بدهند.

مدل شال و روسری شیک زنانه و دخترانه 1402

مدل روسری دخترانه عید 1402

البته از ترکیب کردن این طرح های گلدار با لباس یا مانتوها نترسید. این روسری و شال ها بشما جسارت انتخاب می دهدمجله مد پارس ناز تیپ دخترانه یا مجلسی فرقی نمیکند. این طرح بکار شـما می آید. سال 1402 سال ترکیب کردن طرح ها و نقش های متفاوت با هم دیگر اسـت. پس طرح های 40 تکه را از دست ندهید. این طرح های نوستالژیک برای استایل های متفاوت مناسب اسـت.

مدل شال دخترانه عید 1402

مدل شال و روسری عیدانه 1402

شاید فکر کنید این طرح ها آن قدر ها ساده و مجلسی نیستند اما مد روز طرح های نامتقارن اسـت. طرح های رنگارنگی کـه کنار یک دیگر استایل شـما را خاص میکند. این شال و روسری ها طرح های شان جزییاتی دارند کـه شـما میتوانید هر گوشۀ آن نقش تازهی کشف کنید. البته برای این کـه ظاهرتان شلوغ بنظر نیاید، میتوانید این مدل شال و روسری رابا لباس های ساده ست کنید.

سال جاری قرار اسـت شـما بدرخشید. شال و روسری با رنگ های تند و درخشان بـه استایل شـما جلوۀ خاصی می بخشد. از رنگ های استوایی مثل زرد و سبز و قرمز پر رنگ غافل نشوید. شاید شـما جزء آن دسته از طرفدارهای رنگ های تند نباشید اما شال و روسری با این رنگ های زیبا شـما را در هر جمعی متمایز میکند. بیشتر برندهای مشهور جهان از رنگ های خالص در طراحی های خود استفاده نموده اند.

منبع: پارس ناز

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 7 اسفند 1401 بروزرسانی: 7 اسفند 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1583

به "شیک ترین مدل های شال و روسری برای نوروز 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیک ترین مدل های شال و روسری برای نوروز 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید