فداکاری تکان دهنده یک زن چینی ، 15 سال پرستاری از پدری که زندگی نباتی دارد

به گزارش دکترای اقتصاد، یک بانوی چینی 15 سال است با تمام وجود از پدری که زندگی نباتی دارد پرستاری می نماید و عظیم ترین آرزویش این است که پدر فقط یک بار دیگر نام او را بر زبان بیاورد.

فداکاری تکان دهنده یک زن چینی ، 15 سال پرستاری از پدری که زندگی نباتی دارد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، این زن که لی کین نام دارد، سال ها پیش همه کارهایش را کنار گذاشت تا تمام وقت به پدر بیمار خود برسد. پخش تصاویر این دختر فداکار هنگام مراقبت از پدر ناتوان قلب میلیون ها شهروند چینی را به درد آورده و به آنها درس اخلاق و از خود گذشتن داده است. او مدیر یک شرکت بود و حال ها صرفا پرستار پدری است که 15 سال است فقط زندگی نباتی دارد.

خانم کین هر روز چند نوبت به پدر غذا می دهد، او را حمام می برد و هر دو ساعت ادرار و مدفوع را پاک می نماید. این دختر در شبانه روز فقط سه ساعت می خوابد و 21 ساعت دیگر چند بار پدر را ماساژ می دهد و جابه جا می نماید تا زخم بستر نگیرد. مرد سال ها پیش با یک سکته وارد زندگی نباتی شد و از آن موقع به بعد هرگز نتوانست نام دخترش را صدا کند. کین می گوید پدر به او یایا می گفت و عظیم ترین آرزویش این است که فقط یک بار دیگر این نام را بشنود.

کین در مصاحبه با رسانه های محلی از اینکه می تواند بیشتر ساعت های روز را با پدرش بگذراند، ابراز خوشحالی کرد و گفت: خیلی ها فکر می نمایند پدرم بدون من نمی تواند دوام بیاورد و زنده بماند، در حالی که کاملا برعکس است و من بدون او می میرم. پدر فقط با باز و بسته کردن چشم و درآوردن صدایی شبیه ناله می تواند با دیگران ارتباط برقرار کند و همین اندک هم برای دخترش کافی است تا از نیازهای او باخبر گردد.

این خانم تقریبا 40 ساله پس از مرگ مادرش کار خود را کنار گذاشت تا پرستار تمام وقت پدر باشد. او در این 15 سال با پدر در یک اتاق خوابیده تا هر دو ساعت یک بار بیدار گردد و پدرش را جابه جا کند. سال 2015 هم یک باغچه کوچک ساخت تا پدر را کنار آن بگذارد. او به رسانه ها گفته است پدرش پیش از بیمار شدن بسیار به گل و گیاه علاقه داشت و هر روز چند ساعت به تماشای باغچه می نشیند. کین ازدواج نکرده و تا وقتی پدر زنده باشد، می خواهد فرزند و پرستار او باقی بماند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 443

به "فداکاری تکان دهنده یک زن چینی ، 15 سال پرستاری از پدری که زندگی نباتی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فداکاری تکان دهنده یک زن چینی ، 15 سال پرستاری از پدری که زندگی نباتی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید