قطر را به حال خود رها کنید، مکر زشت به صاحبش بازمی شود

به گزارش دکترای اقتصاد، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، شیخ حمد بن جاسم آل ثانی نخست وزیر اسبق قطر در سومین سالروز محاصره دوحه به شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر بابت مدیریت حکیمانه در دوران تحریم این کشور تبریک گفت.

قطر را به حال خود رها کنید، مکر زشت به صاحبش بازمی شود

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر با بیان این مطلب اضافه کرد: می خواهم کسانی رو مخاطب قرار دهم که با جهل و قلدری خود این محاصره را شروع کردند، قطر را به حال خود رها کنید و از خود این سوال را بکنید که با سیاستهای داخلی و خارجی خود درخصوص ملتها و منطقه، چه چیزی را به دست آوردید؟

نخست وزیر اسبق قطر اظهار داشت: به آنها می گویم که آنچه شما می گویید درست است، راه چاره در یکی از پایتخت های شما است زیرا بحران از آنجا شروع شد نه از دوحه.

وی در ادامه خطاب به کشورهای حاشیه خلیج فارس بیان کرد: هر کس که عقل را میزان قرار ندهد و با ملت خود با عدالت رفتار نکند، نمی تواند در رفتار با دیگران، بر خلاف این رویه عمل کند.

شیخ حمد بن جاسم آل ثانی در خاتمه به این آیه شریفه وَلَا یَحِیقُ الْمَکْرُ السَّیِّئُ إِلَّا بِأَهْلِهِ (مکر زشت به صاحبش بازمی شود) اشاره نمود.

عربستان سعودی، بحرین، مصر و امارات از خرداد ماه سال 1396 تا به امروز روابط دیپلماتیک خود را با قطر قطع نموده اند و این کشور را از نظر زمینی و هوایی تحت محاصره قرار داده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 295

به "قطر را به حال خود رها کنید، مکر زشت به صاحبش بازمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطر را به حال خود رها کنید، مکر زشت به صاحبش بازمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید