ماجرای دلخوری مهدی قایدی ، پای یک پیشنهاد 2 میلیون دلاری و بند فسخ در میان است خبرنگاران

به گزارش دکترای اقتصاد، با وجود تکذیب مهاجم بوشهری استقلال، این بازیکن به دلیل اینکه مسوولان باشگاه با درخواست عجیب او مخالفت نموده اند، در تمرینات شرکت نمی کند.

ماجرای دلخوری مهدی قایدی ، پای یک پیشنهاد 2 میلیون دلاری و بند فسخ در میان است خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی قایدی بازیکنی است که بعد از 2 سال حضور در استقلال و نیمکت نشینی در بیشتر بازی های ابتدایی، از فصل گذشته شرایط فوق العاده ای پیدا نموده و به یکی از ستاره های این تیم تبدیل شده است.

حالا این بازیکن چند روزی است در تمرین استقلال شرکت نمی نماید، ابتدا اینطور عنوان شد که این بازیکن میخواهد مبلغ قراردادش را بالا ببرد که البته این موضوع با موافقت مدیران استقلال همراه شد اما پیگیری ها نشان می دهد داستان فراتر از این حرف ها است چرا که مهاجم استقلال یک درخواست عجیب نموده که با مخالفت مدیران باشگاه روبرو شده است.

ماجرا از این قرار است که یکی از ایجنت ها یک پیشنهاد 2 میلیون دلاری برای قائدی آورده و مهاجم بوشهری استقلال میخواهد بندی در قراردادش قرار دهد که در صورت پیشنهاد از خارج از کشور بتواند قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کند. البته قائدی یک بار چنین خبری را تکذیب نموده ولی پیگیری خبرنگار طرفداری نشان می دهد اصل دلخوری مهاجم استقلال به همین مساله بر می شود.

طبیعی است مدیران استقلال با درخواست قائدی مخالف هستند چرا که آنها از قبل برنامه ریزی نموده بودند از ترانسفر این بازیکن درآمد قابل توجهی داشته باشند.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا مهدی قائدی در تمرین امروز استقلال حضور پیدا می نماید یا نه.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 918

به "ماجرای دلخوری مهدی قایدی ، پای یک پیشنهاد 2 میلیون دلاری و بند فسخ در میان است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای دلخوری مهدی قایدی ، پای یک پیشنهاد 2 میلیون دلاری و بند فسخ در میان است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید