مدل های شیک مبل استیل جدید ایرانی و خارجی ، عکس 2016

به گزارش دکترای اقتصاد، در دکوراسیون خانه، چیدمان مبلمان از اولویت بسیار بالایی برخوردار است، خصوصا اگر مدل های مبل استیل جدید استفاده می کنید؛ چرا که این مدل ها بعنوان یکی از بزرگترین اجزای موجود در خانه به چشم می آیند و همین عامل تاثیر زیادی بروی دکوراسیون کلی خانه می گذارد. مبلمانی که برای اتاق نشیمن و پذیرایی خود انتخاب می کنید می تواند از بین سبک های سنتی و کلاسیک و یا مدرن و ساده باشد که به سبک کلی خانه شما بستگی دارد. البته از مبل های کلاسیک و مدرن می شود در کنار یکدیگر استفاده کرد تا ترکیبی زیبا از هر دو سبک را در منزلتان داشته باشید.

مدل های شیک مبل استیل جدید ایرانی و خارجی ، عکس 2016

مبل ها معمولا به دو دسته راحتی و استیل تقسیم می شوند. مبل های راحتی تمام پارچه هستند و چوب یا فلزی در بدنه رویی آنها به کار نرفته است اما مبل های استیل، کمی رسمی تر هستند که در ساخت آنها از ترکیب چوب و پارچه استفاده شده است. پشتی های این مبل ها کاملا صاف و بلند است. پایه های بلند مبل های استیل اجازه نشست و برخاست راحت تر را به مهمان می دهند. بهتر است هنگامی از مبل های استیل استفاده کنید که فضای کافی برای قرار دادن دو دست مبل متفاوت را داشته باشید و از مبل استیل جدید خود برای پذیرایی گرم از مهمانان خود استفاده کنید و از مبل های راحتی برای جمع شدن های خودمانی استفاده کنید.

مبل های استیل در ایران سابقه بسیار طولانی و قدیمی دارند و به همین دلیل حساسیت بروی زیبایی و اصالت در مدل های ایرانی مبل استیل نیز کاملا دیده می شود. هم اکنون تولید مبل های استیل نیز در ایران به روش های نوینی صورت می گیرد به طوری که ابتدا کلاف مبل استیل به روش صنعتی تولید می شود تا مسائل مربوط به روش تولید کارگاهی و سنتی وجود نداشته باشد چراکه اغلب مبل های استیلی که به روش سنتی و کارگاهی تولید می شوند در بسیاری از مواقع با نمونه اصلی تفاوت زیادی دارند و ثانیا هر کدام از آنها با یکدیگر نیز تفاوت هایی دارند در نتیجه وقتی مشتری مبلی را در یک فروشگاه می بیند و مشابه آنرا سفارش می دهد در بسیاری از مواقع مبل استیلی بسیار متفاوت و حتی معیوب تحویل می گیرد. پس در خرید مبلمان استیل جدید حتما به روش ساخت و تولید صنعتی آنها توجه ویژه ایی داشته باشید.

مبل استیل جدید

منبع: اتاق
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 689

به "مدل های شیک مبل استیل جدید ایرانی و خارجی ، عکس 2016" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های شیک مبل استیل جدید ایرانی و خارجی ، عکس 2016"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید