بازسازی مبلمان یا خرید مبل جدید؟

به گزارش دکترای اقتصاد، امروزه با توجه به تورم بالا در بازار مسکن، خرید و تعویض خانه کمی دور از دسترس است به همین منظور به جهت جلوگیری از یکنواخت شدن محل سکونت، تغییر دکوراسیون داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از روش هایی که می تواند دکوراسیون خانه شما را متحول نماید، تعویض مبلمان یا تعمیر آن است.

بازسازی مبلمان یا خرید مبل جدید؟

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام وب سایت اثاث چین، اگر شما هم به فکر تغییرات اساسی در دکور منزلتان هستید، مطلب آموزشی زیر را خوانده تا با توجه به آن بتوانید یکی از چالش­های پیشِ­رو را در تغییر مبلمان خانه به راحتی حل نمایید.

هزینه رویه­ کوبی مبل

بیشتر مردم بر این باورند که رویه­ کوبی مبل هزینه پایینی نسبت به خرید مبل دارد و هرساله نسبت به تعمیر مبلمان خانه اقدام می­ نمایند. در اینجا باید یادآور شد که قبل از تعمیر، باید در نظر داشته باشید که مبل شما از کدام گروه مبلمان است؟! اگر مبل شما از گروه مبلمان استیل که شامل مبل استیل، مبل سلطنتی و مبل کلاسیک بوده می ­توان گفت که تعمیر مبل عملی مقرون به صرفه و مالی بوده چرا که در این گروه مبلمان چوب به کار رفته از قیمت بالایی برخوردار است و تعویض رویه مبل کاری مالی است؛ اما در گروه مبلمان راحتی که شامل مبل راحتی، مبل چستر و مبل است تعویض رویه کاری توجیه ناپذیر بوده و خرید مبل راحتی جدید و ارزان کاملاً به صرفه است.

نکات تعمیر مبلمان

در اینجا قصد داریم نکاتی که باید هنگام تعمیر مبل بدانید را به شما بگوییم:

1- بخش بزرگی که در تعمیر مبل باید در نظر داشته باشید، انتخاب پارچه مبلی است. پارچه مبل نقش کلیدی در بهتر دیده شدن دکوراسیون خانه شما دارد.

2- برای انتخاب پارچه مبلی می ­توانید از انتخاب پارچه مبلی در بین کالیته­ های موجود در کارگاه­ های تعمیر مبل و یا گشت و گذار در میان مغازه­ های پارچه فروشی این کار را انجام بدهید.

3- بعد از انتخاب پارچه مبلی، نوع متریال به کار رفته در نشیمن مبلمان را باید حائز اهمیت دانست. در مبل استیل بیشتر از فوم سرد که قابلیت ارتجاعی بالا داشته و فرم مبلمان را حفظ می نماید، استفاده می­ گردد.

چه پارچه ­ای برای مبل استیل و راحتی انتخاب کنیم؟

پارچه ­های به کار رفته در مبل استیل با مبل راحتی با یکدیگر متفاوت هستند. در سری مبلمان را حتی بیشتر از پارچه و چرم پارچه با برند­های مازراتی، مکس، پورش، مایا، ملیتا، مسکو و چوپر استفاده شده و در مدل­های مبل استیل از دو سبک پارچه­های وارداتی و ساخت داخل گلدار استفاده می­گردد.

تعداد زیادی از تولیدنمایندگان پارچه­ های داخل کشور، کیفیتی مشابه و قابل رقابت با نمونه­ های خارجی دارند که برای مدیریت هزینه­ ها به شما پیشنهاد می­ کنیم انتخاب پارچه­ خود را از این کالیته­ ها انجام دهید.

مبل جدید را از کجا بخریم؟

اگر از فرم و ظاهر مبلتان خسته شدید و قصد خرید مبل جدید دارید پیدا کردن فروشگاهی که مدل­­های روز بازار را با کمترین حاشیه سود به فروش می­ رساند، امری مهم است.

یکی از فروشگاه­ هایی که با ورود خود به صحنه فروش مبلمان و دکوراسیون تحول بزرگی در این صنعت از نظر قیمت پایین و تنوع بالا ایجاد نموده، سایت اثاث چین است. در این وب سایت معتبر اقدامات زیادی ازجمله حذف تمامی واسطه­ ها، حمل کلیه محصولات با باربری تخصصی مبلمان و پشتیبانی 24 ساعته انجام گرفته که در نوع خود کم ­نظیر است.

نکات خرید مبل

خرید مبلمان هم مانند سایر خریدها مستلزم دانستن نکاتی مهم است که در ادامه به آن می­ پردازیم:

· نکته اولی که باید در هنگام خرید از آن مطلع باشید، نوع چوبی که در مبل شما به کار رفته می­ باشد. چوب­های با کیفیت نظیر گردو، راش و چوب نراد یا همان روس از استحکام بالایی برخوردار می ­باشند.

· رنگ پارچه مبل خود را متناسب با تم رنگی دکوراسیون خانه انتخاب کنید. این تم رنگی شامل رنگ پرده، دیوار و فرش می­ گردد.

· از فروشنده مبل حتماً کارت گارانتی معتبر حداقل 24 ماهه تقاضا کنید تا با خیال راحت­ تری بتوانید از خرید خود لذت ببرید.

· نوع سِت و تعداد نفرات را مناسب با متراژ خانه خود انتخاب نمایید تا مبل بزرگتر یا کوچکتر از فضای نشیمن شما به نظر نرسد.

· در خرید مبل راحتی نشیمن را از اسفنج 30 الی 35 کیلویی ویژه و در خرید مبل استیل نشیمن را از فوم سرد سفارش دهید.

· در هنگام خرید، سعی کنید سِت میز جلومبلی و عسلی مناسب با مبل خود را انتخاب و خریداری نمایید تا دکوراسیون هال و پذیرایی شما تکمیل گردد.

چه مبلی برای خانه­ های متراژ پایین مناسب است؟

یکی از مبل­هایی که برای خانه ­هایی با متراژ پایین مناسب هستند مبل ال راحتی است. این مبل که به شکل حرف لاتین L بوده مناسب برای قرار دریافت در کنج خانه و چسبیده به دیوار طراحی شده و فضای زیادی را به منظور چیدمان سایر وسایل خانه ارائه می­ کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 950

به "بازسازی مبلمان یا خرید مبل جدید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی مبلمان یا خرید مبل جدید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید