معرفی فیلم Dont Worry Darling

به گزارش دکترای اقتصاد، هر کارگردانی سعی دارد که نسبت به اثر قبلی خود، فیلم بهتری را بسازد و اولیویا وایلد (Olivia Wilde) نیز از این قاعده مستثنی نیست. او پس از ساخت فیلم بوک اسمارت (Booksmart) فیلم جدیدی به نام نگران نباش عزیزم (Dont Worry Darling) ساخته است که در ژانر هیجانی و روانشناختی است و داستان زوجی در دهه پنجاه میلادی را بازگو می نماید. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این فیلم بپردازیم.

معرفی فیلم Dont Worry Darling

داستان فیلم Dont Worry Darling

آلیس و جک زوج بسیار خوش شانسی هستند که در جامعه ایدئالی به نام ویکتوری زندگی می نمایند. این شهر متعلق به شرکتی به همین نام است و ساکنین آن خانواده هایی هستند که مردان آن ها در پروژه فوق سری ویکتوری کار می نمایند. خوش بینی اجتماعی دهه پنجاه میلادی به وسیله مدیر عامل این شرکت به نام فرانک نیز تشدید می گردد و تمام گوشه و کنار زندگی روزمره این جامعه کوچک را در بر گرفته است.

شوهران روز خود را درون مقر کمپانی ویکتوری سپری و روی توسعه مواد مترقی کار می نمایند و این در حالی است که همسران آن ها از جمله همسر فرانک به نام شلی، زمان خود را صرف لذت بردن از زیبایی، تجمل و عیاشی جامعه خودشان می نمایند. زندگی به نظر کامل می رسد و تمام نیازهای ساکنین شهر نیز به وسیله کمپانی تامین می گردد.

تنها چیزی که این کمپانی در ازای این خدمات می خواهد، احتیاط و تعهد بی چون و چرا در قبال این کمپانی است. با این حال، زمانی که شکاف در زندگی ایدئال این جامعه آغاز به آشکار شدن می نمایند و در زیر نمای زیبا و مجذوب کننده خودش، چیزی شوم را به نمایش در می آورد، آلیس اتفاقات پیرامون خودش و بعلاوه کمپانی ویکتوری را زیر سوال می برد.

بازیگران فیلم Dont Worry Darling

فلورنس پیو (Florence Pugh) یکی از نقش های اصلی فیلم نگران نباش عزیزم را بازی می نماید. او که سابقه بازی در فیلم بیوه سیاه (Black Widow) را کارنامه اش دارد، در این فیلم نو نقش زن خانه داری از دهه پنجاه میلادی به نام آلیس را بازی می نماید که برخوردهای شوم در جامعه آرمان گرایانه اش در صحرای کالیفرنیا باعث می گردد تا او اتفاقات پیرامونش را زیر سوال ببرد.

در مقابل فلورنس پیو نیز هری استایلز (Harry Styles) نقش شوهر این زن خانه دار به نام جک را بازی می کند که رازی تاریک دارد. در ابتدا قرار بود نقش این شخصیت را شایا لباف (Shia LaBeouf) بازی کند اما در نهایت او از این پروژه خارج شد تا این نقش به خواننده و بازیگر هری استایلز برسد.

علاوه بر شایا لباف، داکوتا جانسون (Dakota Johnson) نیز در ابتدا قرار بود در فیلم نگران نباش عزیزم در نقش همسایه آلیس حضور داشته باشد. این زن، فردی عجیب و پارانویدی است که به آلیس در خصوص اتفاقات در حال رخ دادن در جامعه شان هشدار می دهد. این بازیگر به علت پر بودن برنامه کاری اش از این پروژه خارج شد تا کیکی لین (Kiki Layne) جایگزین او در این نقش گردد.

اولیویا وایلد نیز که کارگردانی فیلم نگران نباش عزیزم را در دست دارد، در این فیلم نقش دوست صمیمی آلیس به نام بانی را بازی می نماید. یکی دیگر از بازیگران برجسته و شناخته شده بازیگران این فیلم نیز کریس پاین (Chris) است که نقش رهبر محترم یک محفل به نام فرانک را به تصویر می کشد.

جما چن (Gemma Chan) در نقش همسر فرانک، نیک کرول (Nick Kroll) در نقش همسر بانی به نام دین، سیدنی چندلر (Sydney Chandler)، کیت برلانت (Kate Berlant)، عاسف علی (Asif Ali)، داگلاس اسمیت (Douglas Smith)، تیموتی سایمونز (Timothy Simons)، دیتا ون تیس (Dita Von Teese)، آریل استاچل (Ariel Stachel)، ساگر سوجاتا (Sagar Sujata)، مارسلو جولین ریس (Marcello Julian Reyes) و ماریا جاستیس (Mariah Justice) از جمله دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم نگران نباش عزیزم نقش آفرینی می نمایند.

تاریخ اکران فیلم Dont Worry Darling

فیلم نگران نباش عزیزم برای اولین بار در تاریخ 5 سپتامبر سال 2022 میلادی در جشنواره فیلم ونیز روی پرده سینماها آمد و در تاریخ 23 سپتامبر (آدینه 1 مهر) نیز به صورت سراسری اکران شده است.

منبع: فوت و فن / collider.com
انتشار: 8 مهر 1401 بروزرسانی: 8 مهر 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1514

به "معرفی فیلم Dont Worry Darling" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فیلم Dont Worry Darling"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید