حضور دشت خاموش در بخش رقابتی جشنواره فیلم هنگ کنگ

به گزارش دکترای اقتصاد، تهران (پانا) - فیلم سینمایی دشت خاموش به کارگردانی احمد بهرامی به بخش اصلی جشنواره بین المللی فیلم هنگ کنگ راه یافت.

حضور دشت خاموش در بخش رقابتی جشنواره فیلم هنگ کنگ

به گزارش هنرآنلاین، چهل و پنجمین دوره این رویداد سینمایی به مدت 12 روز از تاریخ یکم تا 12 آوریل 2021 (12 تا 23 فروردین) برگزار خواهد شد و در این دوره دشت خاموش در بخش رقابتی این جشنواره که به اسکار آسیا معروف است به نمایش درمی آید.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی احمد بهرامی و تهیه کنندگی سعید بشیری ساخته شده و علی باقری، فرخ نعمتی، مهدیه نساج، تورج الوند و مجید فرهنگ در آن بازی کرده اند.

فیلم دشت خاموش علاوه بر کسب سه جایزه از جشنواره ونیز شامل تندیس شیر بهترین فیلم بخش افق ها، جایزه انجمن منتقدان بین المللی جهان (فیپرشی) و جایزه اعتماد ملی ایتالیا و کسب جایزه بهترین فیلم از جشنواره سابریسو کرواسی، در جشنواره های استکهلم، توکیو، شبهای سیاه تالین، سنگاپور ، وایادولید اسپانیا، فلورانس ایتالیا، و چهار جشنواره کشور هند(کرالا، چنای، پونا، یاشوانت) نیز حضور داشته است.

این فیلم از سوی انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (HFPA) جهت شرکت در شاخه بهترین فیلم خارجی به هفتادوهشتمین دوره مراسم گلدن گلوب معرفی شده و احمد بهرامی کارگردان نیز از طرف (HFPA) جهت شرکت در یک دوره سه هفته ای برای آشنایی با صنعت فیلمسازی امریکا و در ادامه ساخت فیلم به هالیوود دعوت شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 909

به "حضور دشت خاموش در بخش رقابتی جشنواره فیلم هنگ کنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دشت خاموش در بخش رقابتی جشنواره فیلم هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید