تور ارزان یونان: معرفی هتل رویال المپیک در آتن

به گزارش دکترای اقتصاد، هتل رویال المپیک (Royal Olympic Hotel)

هتل رویال المپیک همانطور که از نامش پیداست هتلی مجلل و لوکس است که در مرکز شهر آتن واقع شده است. این هتل 5 ستاره اقامتی راحت و رویایی را به شما عرضه می نماید و با دسترسی عالی به مکان های تاریخی و جاذبه های گردشگری سفری بی دغدغه و لذتبخش را برای شما فراهم می نماید. این هتل به انتخاب گردشگران یکی از برترین هتل های شهر آتن است و خیلی از افراد در سفر به آتن این هتل را انتخاب می نمایند. اگر قصد سفر به آتن را دارید و هنوز در خصوص انتخاب هتل مردد هستید در این مطلب قصد داریم توضیحاتی در خصوص این هتل و امکانات رفاهی آن بدهیم تا بتوانید با اطلاعات کامل و خیال راحت این هتل را رزرو و انتخاب کنید. با خبرنگاران همراه باشید.

تور ارزان یونان: معرفی هتل رویال المپیک در آتن

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

موقعیت مکانی هتل

هتل رویال المپیک در موقعیت مکانی خوبی نهاده شده و در نزدیکی موزه آکروپولیس نهاده شده است. هتل های 5 ستاره زیادی در آتن وجود دارند، اما چیزی که این هتل را متمایز می نماید نزدیکی و مجاورت با بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری شهر است. این هتل روبروی باغ ملی نهاده شده است و بناهای تاریخی مشهور مثل آکروپولیس، معبد زئوس، طاق هادریان و منطقه پلاکا (شهر قدیم آتن) در چند قدمی هتل قرار دارند. با اقامت در این هتل در قلب آتن باستان خواهید بود. در سال 2009 این هتل مورد بازسازی و نوسازی نهاده شد و با تغییرات عمده ای که در آن صورت گرفت اکنون به هتلی هنری و زیبا تبدیل شده است. دکوراسیون و چیدمان مجلل هتل با دقت و وسواس زیاد انتخاب شده اند. هدف از بازسازی این هتل این بود که هتلی مجلل و زیبا و در عین حال صمیمی و راحت ایجاد گردد.

اتاق های هتل

این هتل 5 ستاره دارای 264 اتاق است و تسهیلات رفاهی هر اتاق بنا بر نوع اتاق فرق دارد. تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع با کنترل جداگانه و یک یخچال کوچک هستند و نظافت اتاق ها به صورت روزانه و منظم صورت می گیرد. اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها وجود دارد. اتاق های این هتل دارای حمام اختصاصی هستند و حمام ها هم دارای دوش هم وان هستند. اگر لوازم حمام اختصاصی خود را همراه نیاورده اید یا فراموش نموده اید می توانید از لوازم استحمام رایگان و سشوار که برای راحتی و رفاه حال میهمانان در حمام قرار داده شده بهره ببرید. در بعضی اتاق ها منطقه ای به عنوان نشیمن نیز وجود دارد. در اتاق ها تلویزیون وجود دارد و در ساعاتی که در هتل هستید و حوصله تان سر رفته تماشای برنامه های یونانی و بین المللی سرگرم کننده خواهد بود.

خدمات و امکانات رفاهی هتل

پذیرش هتل رویال المپیک به صورت 24 ساعته فعال است و آماده ارائه خدمات به میهمانان است. این هتل در 6 طبقه واقع شده و در صورتی که با ماشین شخصی سفر می کنید می توانید از پارکینگ اختصاصی هتل بهره ببرید. اینترنت وای فای رایگان با سرعت بالا در سرتاسر محدوده هتل وجود دارد. هتل رویال المپیک یکی از معدود هتل های آتن است که کتابخانه دارد. پس از ساعت ها گشت و گذار در شهر می توانید در آرامش کتابخانه بنیشنید و با خواندن چند صفحه راجع به یونان باستان و آتن هم به اطلاعات خود بیافزایید وهم لختی استراحت کنید. همینطور یک سالن بدنسازی و تناسب اندام با تجهیزات و یک استخر روباز نیز از امکانات رفاهی هتل است که برای استراحت و برطرف خستگی می توانید از آن ها بهره ببرید.

یکی از امتیازات این هتل که به ویژه مورد توجه خانواده ها قرار خواهد گرفت خدمات نگهداری از بچه ها در اتاق است. به این ترتیب می توانید موقع بیرون رفتن و بازدید از مکان های تاریخی از خدمات پرستار بچه بهره ببرید و بی دغدغه به گشت و گذار در آتن بپردازید. اگر در خصوص بازدید از مکان های تاریخی و کرایه تور و راهنما مشکل یا سوالی داشتید می توانید از بخش پذیرش هتل یاری بخواهید. در این هتل قسمتی مجزا برای هدایت در خصوص بلیط و تور وجود دارد. چنانچه در طول اقامت احتیاج به شستن لباس ها یا خدمات اتوشویی داشتید اصلا نگران نباشید. خدمات خشکشویی و اتوشویی هتل در صورت احتیاج آماده خدمت رسانی به شما هستند.

خورد و خوراک

هتل رویال المپیک دارای یک رستوران و دو کافی شاپ است. رستوران هتل در فضای پشت بام و در هوای آزاد نهاده شده و منظره ای زیبا و چشم نواز از آکروپولیس ارائه می نماید. می توانید برای صرف غذا به این رستوران بروید و از هوای مطبوع و خنک آتن و منظره زیبا لذت ببرید. سرآشپز مجرب رستوران هتل، طیف متنوعی از غذاهای یونانی و بین المللی را طبخ می نماید که تجربه طعم لذیذ آن ها در کنار تماشای نورپردازی های زیبای آکروپولیس در شب تجربه ای ناب و منحصربفرد خواهد بود.

هر روز صبحانه در هتل رویال المپیک سرو می گردد و شما با پرداخت هزینه می توانید از صبحانه هتل بهره ببرید. اگر به هر علت حوصله ندارید که برای صبحانه به رستوران بروید می توانید از خدمات صبحانه در اتاق بهره ببرید و با یک تماس صبحانه تان را در آرامش اتاق خودتان میل کنید.

هتل رویال المپیک به علت امکانات مجلل و لوکس و خدمات رفاهی بالایی که دارد یکی از پرطرفدارترین هتل های آتن است. با اقامت در این هتل می توانید سفری رویایی و به یادماندنی عمق تاریخ یونان باستان داشته باشید. اگر با خواندن این مطلب تصمیم گرفتید در این هتل اقامت کنید با مراجعه به صفحه (رزرو هتل رویال المپیک آتن) می توانید از قیمت اتاق ها و نحوه رزرو اتاق ها اطلاع پیدا کنید. تیم خبری خبرنگاران امیدوار است با استفاده از این اطلاعات و خدمات سفر خوب و راحتی را در آتن داشته باشید.

منبع: hotels.com

منبع: الی گشت
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1343

به "تور ارزان یونان: معرفی هتل رویال المپیک در آتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان یونان: معرفی هتل رویال المپیک در آتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید