نتیجه دادگاه CAS اهمیت بالایی دارد، ویزر با تمام قوا می آید

به گزارش دکترای اقتصاد، آرش میراسماعیلی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران اضافه نمود: مقدمات سفر به سوئیس و حضور در دادگاه بین المللی حکمیت ورزش فراهم شده است و ان شاءالله بتوانیم با دست پر به ایران بازگردیم و جودو ایران شرایط بهتری پیدا کند.

نتیجه دادگاه CAS اهمیت بالایی دارد، ویزر با تمام قوا می آید

وی ادامه داد: طبق برنامه ای که برای برگزاری جلسه از قبل مشخص شده روز 26 شهریورماه از ساعت 8 صبح به وقت محلی در جلسه حاضر خواهیم شد. من به همراه رئیس، دبیر کل و سایر مسئولان رده بالای فدراسیون جهانی فقط در جلسه حاضر هستیم. ولی از ایران سه نفر به عنوان شاهد در جلسه حضور داشته به سئوالات مربوطه از سوی داوران پاسخ می دهند.

رئیس فدراسیون جودو در پاسخ به این سئوال که چقدر به کسب نتیجه مثبت در این جلسه امیدوار هستید؟ اضافه نمود: ما کوشش خود را انجام داده و لوایح قوی و مستدلی را آماده نموده و به دادگاه ارائه داده ایم، باید ببنیم فرایند جلسه به چه شکلی پیش خواهد رفت. البته که خیلی امیدوار به کسب نتیجه دلخواه هستیم، ولی باید برای هر رأی آماده باشیم.

میراسماعیلی ادامه داد: در جلساتی که به همین منظور با مسئولان ورزش کشور داشتیم، جمعبندی کلی بر این بود که در جلسه شرکت کنیم و ما نیز تمکین نموده و به همراه وکیل و با نظارت مسئولان وزارت ورزش لوایح بسیار خوبی را تنظیم و ارسال کردیم. البته که بعد از اعلام رأی می بایست جلساتی را با رئیس فدراسیون جهانی داشته باشیم.

وی در مورد ویزا نفرات اعزامی هم گفت: از میان 6 نفری که قرار است به سوئیس اعزام شوند، تنها ویزا وکیل باقی مانده که طبق قولی که از سفارت سوئیس در تهران گرفته ایم، این کار فردا انجام خواهد شد تا همه اعضای هیأت اعزامی بدون مشکل راهی سوئیس شوند.

رئیس فدراسیون جودو در مورد زمان اعلام رأی از سوی دادگاه هم گفت: همه چیز بستگی به فرایند جلسه رسیدگی دارد. اگر داوران در همان جلسه قانع شوند که شاید همان روز اعلام رأی نمایند. در غیر این صورت شاید احتیاج به آنالیز بیشتر و یا حتی برگزاری جلسه مجدد باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 575

به "نتیجه دادگاه CAS اهمیت بالایی دارد، ویزر با تمام قوا می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه دادگاه CAS اهمیت بالایی دارد، ویزر با تمام قوا می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید