هتل های 3 ستاره قشم کدامند؟

به گزارش دکترای اقتصاد، با آغاز فصل سرما بازار رفتن به دریا و ساحل جنوب داغ می گردد و یکی از جاهای پرطرفدار جنوب، قشم است. این جزیره هتل های زیادی دارد. ولی ما در این نوشته هتل های 3 ستاره قشم را معرفی نموده ایم. هتل هایی که قیمت مناسب و امکانات قابل قبولی دارند.

هتل های 3 ستاره قشم کدامند؟

هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی که قدیم ترها به آن پلاژ سیمین می گفتند، در سال 1370 ساخته و در سال 1390 بازسازی شده. این هتل از مرکز شهر کمی دور است و برای آنهایی که دنبال سکوت و اقامت در هتلی دنج اند، مناسب. داشتن ساحل اختصاصی یکی از مزیت های ساحل طلایی ست. آلاچیق و راستا پیاده روی هم مهیاست. و به جز صدای موج های دریا کمتر صدایی به گوش می رسد.

این هتل شامل 58 سوئیت معمولی، دوبلکس، و واحد ویلایی است که چشم اندازشان ساحل یا دریاست. اگر بخواهیم با شما صادق باشیم باید بگوییم بیشتر مسافران از قدیمی بودن سرویس های بهداشتی و مبلمان اتاق ناراضی بوده اند.

امکانات هتل: روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، صبحانه و ناهار در اتاق، چای ساز، اینترنت در لابی، صندوق امانات، تاکسی سرویس، سیستم تهویه مطبوع، کافی شاپ، خدمات تور، خدمات باربری، ساحل اختصاصی، آلاچیق. امکانات ورزش های آبی مثل جت اسکی، قایق پدالی، اسکی روی آب، پارک آب بچه ها و اسکله.

جاذبه های نزدیک: 3 دقیقه با ماشین تا غار خربس و زیارتگاه شاه شهید، 13 دقیقه تا دره ستاره ها، 20 دقیقه تا قلعه پرتغالی ها و بازار قشم، 15 دقیقه تا اسکله مسافربری شهید ذاکری، 37 دقیقه تا فرودگاه قشم و 15 کیلومتر تا مرکز جزیره فاصله است.

قیمت: برای رزرو اتاق دو تخته 262 هزار و برای رزرو سوییت دوبلکس شش تخته بزرگ 608 هزار تومان باید بپردازید.

هتل آرام قشم

اگر بخواهید به مرکز شهر نزدیک باشید و در هتلی تمیز اقامت کنید، هتل آرام می تواند یکی از انتخاب هایتان باشد. اینجا یکی از هتل های 3 ستاره قشم است. در سال 1384 کارش را آغاز نموده و در سال 1396 بازسازی شده. هتلی که به مراکز خرید قشم هم نزدیک است. چیدمان اتاق های هتل خیلی مدرن نیست. ولی تمیز و راضی کننده است.

امکانات هتل: روم سرویس 24 ساعته، اینترنت در لابی، لاندری، صندوق امانات، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، کافی شاپ 24 ساعته، آسانسور و رستوران.

جاذبه های نزدیک: 47 دقیقه تا فرودگاه، 5 دقیقه پیاده تا بازار ستاره، یک ربع پیاده یا 7 دقیقه با ماشین تا بازار قدیم قشم، 13 دقیقه با ماشین تا اسکله ذاکری و 1 ساعت و 10 دقیقه تا جنگل حرا.

قیمت: برای هر شب ماندن در اتاق دو تخته 89 هزار تومان و در سوییت یک خوابه چهار تخته 143 هزار تومان باید برپدازید.

هتل مارینا 1 قشم

اگر بخواهید از شلوغی شهر دور باشید، اما با یک تاکسی در عرض 5 دقیقه به مرکز شهر برسید، هتل مارینا 1 انتخاب درستی ست. اینجا یکی از هتل های خوب قشم است که امکاناتی در حد و میزان ستاره هایش به مسافران ارائه می نماید.

هتل 80 اتاق دارد که تمیز و راحتند. محوطه هتل زیباست و می توانید در آلاچیق بنشینید و از هوای ترو تازه جزیره لذت ببرید. درست است که هتل مارینا 1 کمی از بازارها دور است، اما می توانید روی سرویس رفت و برگشت هتل حساب کنید. هتل، گشت رایگان دور جزیره دارد و صبحانه هم سرو می گردد.

امکانات هتل: روم سرویس، صبحانه، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، پذیرش 24 ساعته، اینترنت در لابی، رستوران، سرویس برای مرکز شهر، خدمات خانه داری، صندوق امانات، پله اضطراری، تاکسی سرویس، کافی شاپ، اتاق چمدان، خدمات تور، آلاچیق و فضای سبز.

جاذبه های نزدیک: 45 دقیقه تا فرودگاه، 13 دقیقه تا بازار قشم، 11 دقیقه تا اسکله ذاکری و 17 دقیقه تا غار خربس.

قیمت: مقرون به صرفه ترین اتاق هتل 90 هزار تومان و گران ترین اتاق آن 180 هزار تومان است.

هتل رویال قشم

هتل رویال، یکی از برترین هتل های 3 ستاره قشم است. اینجا هتلی نوساز است که از سال 1395 آغاز به کار نموده. و خوبی اش نزدیکی به ساحل و مراکز خرید قشم است.

بیشتر مسافران از تمیزی اتاق ها و برخورد کارکنان و غذاهای باکیفیت جنوبی رستوران راضی بوده اند. فقط اینکه هتل رویال پارکینگ ندارد.

امکانات هتل: روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، آسانسور، کافی شاپ، لاندری، تاکسی سرویس، صندوق امانات، گشت غیررایگان، اتاق چمدان، سالن بیلیارد غیررایگان، کرایه اتومبیل، اتاق جلسه کاری، پرینت و فکس.

جاذبه های نزدیک: 50 دقیقه تا فرودگاه، 5 دقیقه با ماشین تا قلعه پرتغالی ها، 8 دقیقه پیاده تا بازار ستاره قشم، 12 دقیقه تا اسکله شهید ذاکری و 30 دقیقه با ماشین تا درگهان راه است.

قیمت: برای رزرو اتاق دو تخته 99 هزار تومان و بابت اتاق دو خوابه پنج تخته رو به دریا باید 259 هزار تومان بپردازید.

هتل کیمیا 2 قشم

یکی از مجموعه هتل های کیمیا، هتل کیمیا 2 است که در سال 1390 ساخته شده. بیشتر مسافران از برخورد محبت آمیز کارکنان هتل، تمیزی اتاق ها و خدمات به موقع رضایت داشته اند. هتل کیمیا 2 از مرکز شهر دور نیست و دسترسی راحتی به جاهای دیدنی قشم دارد.

امکانات هتل: روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، صبحانه، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع، لاندری، صندوق امانات، تاکسی سرویس شبانه روزی، رستوران ایرانی، کافی شاپ، اینترنت در اتاق و لابی، اتاق چمدان و پارکینگ روباز.

جاذبه های نزدیک: 50 دقیقه تا فرودگاه، 6 دقیقه با ماشین تا قلعه پرتغالی ها، 8 دقیقه تا بازار قدیمی قشم، 10 دقیقه تا اسکله ذاکری، 15 دقیقه تا ساحل طلایی یا ساحل سیمین و حدود 1 ساعت تا جنگل حرا.

قیمت: برای رزرو کانکت دو تخته 91 هزار تومان و برای سوییت یک خوابه چهار تخته باید 124 هزار تومان بپردازید.

دیگر هتل های 3 ستاره قشم:

  • هتل ژئوپارک
  • هتل ساحلی خلیج فارس قشم
  • هتل سما 1
  • هتل آپارتمان سفیر قشم
  • هتل آپارتمان لوکس پرشیا قشم

در صفحه هتل های 3ستاره قشم در سایت خبرنگاران تریپ می توانید تمام هتل های 3 ستاره قشم را با عکس و جزئیات ببینید و با برترین قیمت رزرو کنید.

قیمت ها مربوط به آبان 1397 هستند.

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1321

به "هتل های 3 ستاره قشم کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های 3 ستاره قشم کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید