واکنش جنبش عدالت خواه دانشجویی به اظهارات انتخاباتی حداد عادل ، آقای حداد چه کسی شما را پدر ملت قرار داده؟ خبرنگاران

به گزارش دکترای اقتصاد، اتحادیه جنبش عدالت خواه دانشجویی طی نامه ای به اظهارات انتخاباتی رئیس شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.

واکنش جنبش عدالت خواه دانشجویی به اظهارات انتخاباتی حداد عادل ، آقای حداد چه کسی شما را پدر ملت قرار داده؟ خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، اتحادیه جنبش عدالت خواه دانشجویی طی نامه ای به اظهارات انتخاباتی رئیس شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.

متن نامه این نامه به توضیح زیر است:

جناب آقای غلامعلی حداد عادل

ریاست محترم شانا

سلام علیکم

در روز های اخیر حضرتعالی اظهاراتی را در نشست اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان مطرح کردید که شایسته دیدیم در همین رابطه چند سوال اساسی را از شما بپرسیم.

حضرتعالی در بخشی از صحبت های تان اشاره به دو شقه شدن اصولگرایان کردید و گفتید که مشکل امروز ما این است که جامعه روحانیت مبارز به طور مستقل راه افتاده و می گوید من هم می خواهم انتخابات را میزبانی کنم و محور وحدت شوم. حرف بنده به آن ها این است که وقتی تجربه پیروز شورای ائتلاف وجود دارد چرا آنرا نادیده می گیرید؟ باید به گونه ای عمل کنیم که کثرت متولی و کثرت پدر در انتخابات کار دست ما ندهد.

در رابطه با این صحبت ها پیش از هرچیز باید درمورد دیدگاه شما در رابطه با مردم بپرسیم. از اظهارات شما چنین برمی آید که گویا مردم عده ای طفل صغیر نابالغ هستند در جستجوی پدر و راهنما و شما همان پدری هستید که از بچه میخواهید فکرش را تعطیل کند و سرنوشتش را به دستان شما بسپارد و حال نگرانی شما از عدم همراهی جامعه روحانیت مبارز این است که با این شرایط برای مردم مشکل کثرت پدر بوجود می آید.

آقای حداد عادل چه کسی شما را پدر ملت قرار داده که برای خود شأن پدری قائلید؟

آقای حداد عادل وقتی از تجربه پیروز شورای ائتلاف در انتخابات مجلس یازدهم صحبت می کنید منظورتان چیست؟ نکند منظورتان همان فرایند ای است که طی آن بیش از یکسال با سازوکار های سرکاری عده ای را مسخره خودتان کردید و دست آخر با یک توییت آقای قالیباف، سازوکاری که خودتان طراحی کردید را کنار گذاشتید.

آقای حداد نکند منظورتان از تجربه پیروز، مشارکت بیست درصدی تهران است؟

یا اینکه قصد دارید به گنجاندن امثال تالارپشتی و تقوی در لیست نهایی به اسم جوان گرایی اشاره کنید.

همه این ها قبل از آن است که بخواهیم به مقوله نقد عملکرد مجلس وارد شویم و به صرف فرایند انتخابات مجلس کفایت کنیم وگرنه هنوز سخن بسیار است.

نهایتا باید گفت که این اتحادیه تا به امروز یک بار به طور رسمی از شما دعوت نموده است که در یک جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی شرکت کنید و به سوالات و ابهامات در رابطه با انتخابات مجلس یازدهم پاسخ دهید، اما متاسفانه این درخواست با مخالفت شما روبرو شده است؛ لذا مجددا از شما می خواهیم که در یک جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی به میزبانی جنبش عدالت خواه شرکت کنید و از کارنامه خود در انتخابات مجلس یازدهم دفاع کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 908

به "واکنش جنبش عدالت خواه دانشجویی به اظهارات انتخاباتی حداد عادل ، آقای حداد چه کسی شما را پدر ملت قرار داده؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جنبش عدالت خواه دانشجویی به اظهارات انتخاباتی حداد عادل ، آقای حداد چه کسی شما را پدر ملت قرار داده؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید