تور فیلیپین: پرسه یوفو در آسمان فیلیپین

به گزارش دکترای اقتصاد، پرسه یوفوی درخشان در آسمان فیلیپین موجب حیرت مردم محلی شد.

تور فیلیپین: پرسه یوفو در آسمان فیلیپین

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

خبرنگاران - تا به امروز گزارش های مختلفی از رویت یوفو یا همان شیء پرنده ناشناس، در سراسر دنیا منتشر شده، اما کسی منشا دقیق آن ها را نمی داند. در حالی که به گمان بعضی این اشیاء پرنده تکنولوژی پیشرفته بعضی کشور های دنیا هستند، اما بعضی ماهیت آن ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می دانند.

بنا به گزارش Ufo Sighthngs Daily؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده رویت یک یوفو در آسمان کشور فیلیپین را به تصویر می کشد. در این ویدئو این یوفوی درخشان در حال پرواز در آسمان دیده می گردد. این یوفو در تاریخ 29 دسامبر سال 2021 در آسمان مانیل، مرکز فیلیپین رویت شد.

بیشتر بخوانید

پرسه این شیء پرنده ناشناس درخشان در آسمان موجب حیرت افراد محلی شد. افراد محلی با تماشا این شیء با تلفن های همراه خود تصاویری از آن تهیه کردند. در تصاویر منتشر شده یک شیء دایره مانند درخشان که با سرعتی زیاد در آسمان حرکت می نماید دیده می گردد. هنوز هیچ یک از مقامات محلی در فیلیپین در خصوص این تصاویر و شیء پرنده رویت شده در آسمان اظهار نظری نکرده اند.

این شیء پرنده دارای بال یا دم نبود و هیچ صدایی نیز از خود فراوری نمی کرد. بنا به این گزارش رویت این شیء پرنده درخشان در آسمان مانیل در حالی خبرساز می گردد که پیش تر رویت اشیاء مشابه در آسمان کوه های دِنوِر کلرادو خبرساز شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1340

به "تور فیلیپین: پرسه یوفو در آسمان فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فیلیپین: پرسه یوفو در آسمان فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید