کاهش وزن با آب درمانی

به گزارش دکترای اقتصاد، استفاده از آب برای افرادی است که برای کاهش وزن و لاغر شدن دست به کارهایی مانند آب درمانی می زنند نه تنها نوعی درمان نیست، بلکه کاری کاملاً غیرعلمی و غیراصولی است. علاوه بر مسمومیّت بر اثر نوشیدن

کاهش وزن با آب درمانی

نویسنده: سلمان خدادادی

استفاده از آب برای افرادی است که برای کاهش وزن و لاغر شدن دست به کارهایی مانند آب درمانی می زنند نه تنها نوعی درمان نیست، بلکه کاری کاملاً غیرعلمی و غیراصولی است. علاوه بر مسمومیّت بر اثر نوشیدن بیش از میزان آب، کسانی که رژیم غذایی شان را برای لاغر شدن محدود به نوشیدن آب می نمایند به طور حتم یا کمبود انواع موادّ مغذی از ویتامین ها و املاح گرفته تا پروتئین ها روبرو می شوند.

بیشتر بخوانید: وزن مناسب، تغذیه مناسب

در اثر نوشیدن چند روزه یا حتی چند ماهه آب برای لاغر شدن، عضلات و بافت ها بدن هم به مرور زمان تحلیل می فرایند. در این حالت، بدن احتیاج خود را از عضلات و بافت ها ماهیچه ای تأمین می نماید بنابراین تحلیل عضلات قلب، کلیه ها و کبد و اختلال در کارکرد آن ها، در اثر رژیم غیرعقلانی مانند آب درمانی دور از انتظار نخواهد بود.

باید توجه داشته باشید که انجام هر نوع تمرین با بیماری همخوانی داشته باشد. به طوری که راه رفتن در آب با حرکت پا به سمت جلو و عقب به تقویت عضله ها کمر، لگن و شکم یاری خواهد نمود که در موارد کمردردهای مزمن و کوچک کردن شکم کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید: سریع ترین راه برای کاهش وزن به صورت طبیعی

منبع مقاله :

خدادادی، سلمان؛ (1395)، آب درمانی، ساری: انتشارات پارسی سرا، چاپ اول

منبع: راسخون
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1209

به "کاهش وزن با آب درمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش وزن با آب درمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید