کاهش 10 درجه ای دما در آذربایجان شرقی از فردا

به گزارش دکترای اقتصاد، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به خروج سامانه بارشی از استان از روز یکشنبه، گفت: از روز یکشنبه هیچ گونه سامانه بارشی در استان فعالیت نخواهد داشت اما دمای استان از روز یکشنبه تا دوشنبه پنج تا 10 درجه کاهش می یابد.

کاهش 10 درجه ای دما در آذربایجان شرقی از فردا

محمد امیدفر در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان از اواخر روز آدینه، اظهار کرد: سامانه بارشی در استان تا اواخر امروز فعال بوده و باعث ابرناکی و وزش باد شدید در استان شده است.

وی ادامه داد: همچنین این سامانه باعث بیشترین وزش باد در ساعات پایانی امروز خواهد شد.

وی با بیان این که فعالیت سامانه باعث بارش رگبار باران و در نواحی سردسیر استان به ویژه در بستان آباد و سراب باعث بارش برف می گردد، ادامه داد: فعالیت سامانه در بعضی نواحی به ویژه نواحی شمالی استان در کلیبر و جلفا بیشتر خواهد بود.

وی اضافه نمود: از روز دوشنبه دمای هوای استان فرایند افزایشی خواهد داشت .

وی اضافه نمود: امشب دومین موج سامانه بارشی، دمای شهرستان های کلیبر و جلفا را بیشتر تحت تاثیر خواهد گذاشت .

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به تغییرات جوی استان در 13 فروردین مصادف با روز طبیعت، گفت: تغییرات جوی در این روز زیاد است، طبق نقشه های هواشناسی از روز پنج شنبه تا آدینه، سامانه بارشی وارد استان می گردد البته به دلیل احتمال تغییرات، هشدارهای جوی در روزهای آینده به مردم ارائه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 951

به "کاهش 10 درجه ای دما در آذربایجان شرقی از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 10 درجه ای دما در آذربایجان شرقی از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید