کومان: نمی دانم که باخت به رایووایکانو آینده ام را به خطر می اندازد یا نه، بحران فعلی تیم مقطعی است

به گزارش دکترای اقتصاد، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا حاضر نشد احتمال اخراجش از این تیم در پی قبول دومین باخت متوالی در لالیگا را تأیید یا رد کند.

کومان: نمی دانم که باخت به رایووایکانو آینده ام را به خطر می اندازد یا نه، بحران فعلی تیم مقطعی است

به گزارش خبرنگاران، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بیش از پیش تحت فشار قرار گرفت. او که یکشنبه شب شاهد باخت خانگی مردانش در ال کلاسیکو بود، چهارشنبه شب هم یک باخت دیگر را متحمل شد، زمانی که تیم آبی و اناری پوش کاتالونیا با شکست یک بر صفر خانه رایووایکانو را ترک کرد. این شکست در حالی در کارنامه بارسایی ها به ثبت رسید که آنها هفته ای حیاتی پیش رو دارند و باید در لیگ قهرمانان اروپا در خانه دیناموکیف به میدان بروند. عدم کسب پیروزی در آن بازی می تواند به معنای حذف زودهنگام بارسا از لیگ قهرمانان باشد که احتمال اخراج کومان را به شدت افزایش خواهد داد.

کومان پس از بازی چهارشنبه شب درباره شرایط تیمش به خبرنگاران گفت: به نظر من بحران فعلی تیم ما مقطعی است. ما بازیکنان گلزنی در تیم مان داریم، آگوئرو، ممفیس و ... . شاید اینکه گل نمی زنیم به خاطر عملکرد ضعیف خط میانی مان باشد، اما در هر صورت من نمی توانم از تیمم شکایتی داشته باشم. این بازی برای ما خیلی سخت بود، چون حریف فشار فراوانی آورد. با این حال ما تیم برتر میدان بودیم و به همین دلیل هم فکر می کنم که نتیجه عادلانه نیست، اما کاری نمی شود انجام داد و نتیجه همین است.

کومان درباره اینکه آیا این شکست آینده اش روی نیمکت بارسلونا را متزلزل تر خواهد کرد، گفت: نمی دانم این باخت آینده ام را به خطر خواهد انداخت یا نه. این باخت نتیجه رویکرد اشتباه تیم ما نبود. حریف تیمی نبود که بتوان در مقابلش موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد کرد.

سرمربی هلندی بارسلونا در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش نسبت به تیم هایی که در جدول جایگاه بالاتری دارند ضعیف تر است، شرح داد: من بازیکنان آن تیم ها را نمی شناسم. شاید ترکیب شان از ترکیب تیم ما متوازن تر باشد، شاید هم آمادگی جسمانی شان بیشتر باشد. به هر حال ما نشان داده ایم که تیم ضعیفی نیستیم، اما بودن در یک سطح خوب کافی نیست. باخت امروز ما غیرقابل باور بود. تیم ناگهان اُفت کرد. البته بازیکنان بسیار تأثیرگذاری را هم از دست داده ایم که این را هم باید مدنظر گرفت.

کومان در پایان راجع به اینکه آیا تیمش امیدی برای قهرمانی در لالیگا دارد، تأکید کرد: هنوز کلی بازی پیش رو داریم، اما خب من نگران کارآمدی بازی تیمم هستم. ما موقعیت هایی زیادی ایجاد می کنیم و در سطحی قابل قبول هم هستیم، اما در اسپانیا این چیزها اهمیتی ندارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1238

به "کومان: نمی دانم که باخت به رایووایکانو آینده ام را به خطر می اندازد یا نه، بحران فعلی تیم مقطعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: نمی دانم که باخت به رایووایکانو آینده ام را به خطر می اندازد یا نه، بحران فعلی تیم مقطعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید