گراوینا: نمی خواهم نعش کش فوتبال ایتالیا باشم، مطمئنم فصل را از سر می گیریم

به گزارش دکترای اقتصاد، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا بار دیگر بر تمایل خود برای از سرگیری مسابقات سری A تأکید کرد.

گراوینا: نمی خواهم نعش کش فوتبال ایتالیا باشم، مطمئنم فصل را از سر می گیریم

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، دودستگی بر سر لزوم از سرگیری مسابقات ورزشی یا لغو آنها در بحبوحه بحران شیوع ویروس کرونا در ایتالیا هم به دغدغه های مسئولان این کشور اضافه شده است. در حالی که بعضی از مقامات دولتی و رؤسای تیم ها خواستار مختومه اعلام شدن فصل هستند، بعضی دیگر از جمله گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا و چند باشگاه به خصوص لاتزیو بر از سرگرفته شدن مسابقات تأکید دارند.

گراوینا روز گذشته (یکشنبه) بار دیگر درباره آثار منفی از ادامه پیدا نکردن سری A هشدار داد و به شبکه رای گفت: در حال حاضر دو گروه وجود دارند که ظاهراً با هم اختلاف نظر دارند. گروهی که معتقدند تمامی فعالیت های ورزشی باید لغو گردد و گروه دیگر که من هم موافق شان هستم، می خواهند که مسابقات ادامه پیدا کند. من نمی توانم نعش کش فوتبال ایتالیا باشم. نسبت به دفاع از جنبش فوتبال و دیگر جنبش های ورزشی مسئولم. نگرانی من از این جهت نیست که مسابقات لغو شوند بلکه نگرانی من بابت آن است که اگر فوتبال از سر گرفته نگردد، در آینده آثار منفی آن گریبان این ورزش را خواهد گرفت.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا اضافه نمود: من می خواهم به فوتبال این کشور هم به چشم یک جنبش اجتماعی - مالی با آثار خاص خودش نگاه گردد درست مانند دیگر بخش ها. من درباره از سرگیری مسابقات در ماه ژوئن صحبت کردم. امیدوارم که ایتالیا در ماه ژوئن فرصت تجربه لحظاتی متفاوت از آنچه دارد می گذارند را داشته باشد. اگر دولت همه چیز را متوقف کند؟ این مسئولیتی است که من به آنها واگذار می کنم. خودم به شخصه با آسودگی خاطر از گزینه آنها استقبال می کنم، چون نمی توانید فشاری که الان در این مبارزه دارم روی خودم می آورم را تصور کنید. فوتبال ایتالیا نهادی نیست که جدا از دیگر بحش های کشور یا مؤسسات بین المللی زندگی کند. ما هم بخشی از فدراسیون های اروپایی و جهانی هستیم. با این حال هنوز هم احساس امید هست.

گراوینا در پاسخ به این سؤال که در صورت نیمه تمام ماندن لیگ کدام قهرمان به عنوان قهرمان معرفی می گردد هم تأکید کرد: تعیین است. تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کند، چون من مطمئنم که ما فصل را از سر خواهیم گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 304

به "گراوینا: نمی خواهم نعش کش فوتبال ایتالیا باشم، مطمئنم فصل را از سر می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گراوینا: نمی خواهم نعش کش فوتبال ایتالیا باشم، مطمئنم فصل را از سر می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید