شروع تغییرات در تیم ملی فوتبال ایران، سرپرست تازه انتخاب می گردد

به گزارش دکترای اقتصاد، به گزارش خبرنگاران، هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تنها چند هفته پس از صعود زودهنگام تیم ملی ایران به جام جهانی 2022 قطر تصمیم به عزل موقت ولی قاطع شهاب الدین عزیزی خادم گرفت تا سرپرست این مجموعه را میرشاد ماجدی بر عهده بگیرد.

شروع تغییرات در تیم ملی فوتبال ایران، سرپرست تازه انتخاب می گردد

شروع به کار ماجدی در اتاق ریاست فدراسیون فوتبال، ایجاد تغییرات اساسی در بخش های اجرایی را نیز بر سر زبان ها انداخته است تا برخی از نزدیکان رئیس معزول را از مجموعه اجرایی و اداری فدراسیون کنار بگذارند.

او که سابقه فوتبالی در کارنامه ورزشی خود را به عنوان بازیکن شاهین، استقلال و تیم ملی فوتبال دارد از حضور برخی افراد در اردوهای تیم ملی ایران رضایت ندارد.

ماجدی همانند چند تن دیگر از اعضای هیأت رئیسه نسبت به انتخاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی ایران اعتراض داشت اما شهاب الدین عزیزی خادم تصمیم گرفت او را در این پست قرار دهد و توجهی به این اعتراض ها نداشته باشد.

از قرار معلوم ماجدی هیچ تمایلی به ادامه حضور خورشیدی در این پست ندارد و میخواهد نخستین تغییر خود در چارت اجرایی تیم ملی بزرگسالان را با کنار گذاشتن خورشیدی انجام دهد.

با این حال احتمال می رود خورشیدی طبق قرارداد با فدراسیون فوتبال تا خاتمه بازی های انتخابی جام جهانی 2022 روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند اما پس از آن هیچ شانسی برای ماندن ندارد و باید همراه با چند تن دیگر از جمع ملی پوشان جدا گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1405

به "شروع تغییرات در تیم ملی فوتبال ایران، سرپرست تازه انتخاب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تغییرات در تیم ملی فوتبال ایران، سرپرست تازه انتخاب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید