آلبوم جدید بهنام صفوی در سال 96

به گزارش دکترای اقتصاد، بهنام صفوی خواننده جوان پاپ با اشاره به حال این روزهای خود از تولید مراحل مختلف آلبوم جدید خود از سال 96 سخن گفت.

آلبوم جدید بهنام صفوی در سال 96

بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ گفت: خدارو شکر این روزها حال خوبی دارم. همه مسائل درمانی ام تا امروز به خوبی پیش رفته است و از تمامی مردم کشورم که برای سلامتی من دعا کردند، سپاسگزارم.

خواننده آلبوم فوق العاده توضیح داد: درحال حاضر مشغول آماده کردن یک قطعه هستم که هر وقت مراحل تولید آن به طور کامل به خاتمه برسد ، آن را منتشر می کنم. وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: زمان انتشار تک قطعه جدیدم به طور دقیق معین نیست چرا که تمامی مراحل تولید آن اجرا شده اما من سرما خورده ام و به همین دلیل خواندن بخش وکال این قطعه هنوز باقی مانده است.

صفوی همچنین توضیح داد: فکر می کنم فروردین ماه زمان مناسبی برای انتشار تک قطعه جدیدم باشد البته تمامی مراحل دیگر آن از جمله ضبط شدن سازها اجرا شده است.

وی یادآور شد: پس از انتشار تک قطعه جدیدم به امید خدا کنسرتی را در شهر تهران برگزار می کنم. خواننده آلبوم آرامش توضیح داد: البته در زمینه کنسرت های شهرستان باید بگویم که 27 اسفند کنسرتی را در دو نوبت در شهر بندرعباس برگزار می کنم و خوشحالم که با هموطنانم در این شهر دیدار می کنم. وی یادآور شد: به امید خدا مراحل تولید آلبوم جدیدم را از سال 1396 آغاز می کنم و از این زمان وارد مرحله پیش تولید می شویم.

صفوی همچنین اظهار کرد: آخرین تیتراژی که من برای تلویزیون خوانده ام مربوط به برنامه تلویزیونی طبیب در شبکه سه سیما بود. وی ادامه داد: البته تیتراژ برنامه طبیب، الهی نام داشت اما تیتراژی که برای برنامه جشن رمضان در ماه مبارک رمضان خوانده بودم هم اکنون در بین تیتراژها در برنامه تلویزیونی سه خبرنگاران احسان علیخانی نامزد شده است.

صفوی گفت: پیشنهادهایی برای تیتراژ دارم اما مشغول بررسی کردن یک سری برنامه ها هستم که اگر همه موارد مورد نظرم بر اساس آنچه که در ذهن دارم پیش برود ، شاید آن ها را قبول کنم.

مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 637

به "آلبوم جدید بهنام صفوی در سال 96" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلبوم جدید بهنام صفوی در سال 96"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید