اجرای طرح کتاب پیک در کتابخانه مستوره کردستانی بوکان

به گزارش دکترای اقتصاد، خالد یوسفی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بوکان، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، اظهار کرد: با شیوع بیماری کووید 19 برای حمایت از علاقه مندان، طرح کتاب پیک در کتابخانه مستوره کردستانی شهرستان بوکان در حال اجرا است.

اجرای طرح کتاب پیک در کتابخانه مستوره کردستانی بوکان

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

وی ببا بیان اینکه نباید مطالعه را به دلیل شیوع کرونا تعطیل کرد، افزود: در این طرح که کلید آن در این شهر زده شده است، کتابداران و همکاران ما درخواست امانت کتاب را طی تماس تلفنی دریافت خواهند کرد، و در این راستا منابع کتابخانه های عمومی از سایت www.samanpl.ir قابل جستجو است.

این مقام مسئول با بیان اینکه منابع درخواست شده اسوی علاقه مندان، از طریق پیک و با رعایت پروتکل های بهداشتی تحویل اعضا داده می شود، گفت: این طرح هم اینک تنها در 2 شهرستان استان شامل بوکان و ارومیه اجرایی شده است و انتخاب کتاب مورد نظر و یاداشت شماره رکورد کتاب مورد نظر با شماره تلفن 04446245205 تماس گرفته است.

یوسفی بیان نمود: با توجه به اینکه بوکان از حیث شیوع ویروس کرونا در شرایط نارنجی قرار گرفته است، این طرح برای اعضای کتابخانه اجرایی شده است.

وی گفت: شهرستان بوکان دارای سه باب کتابخانه عمومی وابسته به نهاد کتابخانه های عمومی است که با توجه به محدودیت های ایجاد شده به دلیل بیماری کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس، بخشی از برنامه های خود از جمله نشست کتابخوان، نشست نقد و بررسی کتاب و نمایشگاه کتاب را در فضای مجازی برگزار می کند.

به گفته رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بوکان، کتابخانه های عمومی این شهرستان هم اکنون دارای 66 هزار و 148 جلد کتاب و 3613 عضو هستند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 757

به "اجرای طرح کتاب پیک در کتابخانه مستوره کردستانی بوکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح کتاب پیک در کتابخانه مستوره کردستانی بوکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید