ارزان ترین پراید صفر در بازار چند؟

به گزارش دکترای اقتصاد، به گزارش خبرنگاران، قیمت پراید خصوصا قیمت پراید 111 هاچبک با وجود عدم تداوم تولید در سال جاری، همچنان یکی از مهمترین شاخصه های بازار ایران محسوب می شود و در حال حاضر برابر 189 میلیون تومان است که افزایش یک میلیونی نسبت به دو شنبه هفته قبل را نشان می دهد.

ارزان ترین پراید صفر در بازار چند؟

البته در برخی منابع قیمت های دیگری نیز برای این خودرو اعلام شده که درمجموع به دلیل شرایط خاص فعلی و انتظار فعالان بازار برای مشخص شدن نتیجه مذاکرات و رفع تحریم ها، هم اکنون نمی توان چندان روی ثبات و پایداری قیمت خودروها در بازار آزاد حساب باز کرد.

سایپا 151 یا همان پراید وانت طی روز دو شنبه 18 بهمن در گرانترین مدل خود یعنی نسخه پلاس مدل 1400، به قیمتی نزدیک 182 میلیون تومان رسیده که آن هم صعودی یک میلیونی نسبت به هفته پیش را نشان می دهد. قیمت پراید 131 مدل 99 و قیمت پراید 132 مدل 98 نیز به ترتیب رکوردی در حدود 174 و 161 میلیون تومان را در روز دو شنبه 18 بهمن 1400 ثبت کرده اند که حکایت از افزایش دو میلیونی قیمت پراید 131 نسبت به دو شنبه هفته دارد.

در ادامه با مطالعه جدول زیر می توانید از قیمت پراید صفر یا برخی مدل های کارکرده این خودرو مطلع شوید. لازم به تاکید است که با توجه به شرایط خاص بازار، امکان نوسان و تغییر لحظه ای قیمت ها همواره وجود دارد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1443

به "ارزان ترین پراید صفر در بازار چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین پراید صفر در بازار چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید