انگشت اتهام ترامپ به چین برای حملات سایبری

به گزارش دکترای اقتصاد، رئیس جمهوری آمریکا در ادامه اتهامات خود علیه چین احتمال نقش پکن در حمله سایبری علیه سازمان های آمریکایی را عنوان نمود.

انگشت اتهام ترامپ به چین برای حملات سایبری

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از بیزنس اینسایدر، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه سکوت خود درباره حمله سایبری شرکت Solarwinds به چندین دپارتمان دولتی آمریکا را شکست و به جای متمرکز شدن بر روسیه، احتمال نقش چین در این حملات را عنوان نمود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

شرکت نرم افزاری Solarwinds پیشتر در سال 2020 نیز هک شده بود و هکرها با دسترسی به سیستم آن کدهایی مخرب را وارد یکی از پلتفرم های آن نموده بودند.

ترامپ دراین باره در توییتی نوشت: روسیه، روسیه، روسیه ... تحت تاثیر رسانه...زمانی که اتفاقی می افتد، در اولویت اتهامات قرار گرفته است. (اما) به دلایل اکثرا رسانه ای از صحبت درباره احتمال نقش چین میترسند.

ادعاهای ترامپ درحالی مطرح شد که در تضاد با اظهارات روز آدینه مایک پامپئو، وزیر خارجه خود بود. پامپئو در برنامه ای تلویزیونی از معین شدن نقش روسیه در این حمله سایبری خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 760

به "انگشت اتهام ترامپ به چین برای حملات سایبری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگشت اتهام ترامپ به چین برای حملات سایبری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید