اولتیماتوم استاندار خوزستان به تیم های فوتبال فولاد و نفت آبادان

به گزارش دکترای اقتصاد، به گزارش خبرنگاران، عبدالحسن مقتدایی ظهر امروز یکشنبه در جلسه شورای ورزش خوزستان اظهار کرد: دلیل بعضی از موفقیت ها در خوزستان این است که با نداشته ها، پدیده ها و موفقیت های خوب را رقم می زنیم. اگر از فرصت ها بهره مند نشویم مثل برق و باد می گذرند هرچند که باید هنر مدیریت را با امکانات کم و محدودیت ها نیز نشان دهیم.

اولتیماتوم استاندار خوزستان به تیم های فوتبال فولاد و نفت آبادان

وی با اشاره به اینکه کسب موفقیت در عین کمبودهای فراوان، نشان از مدیریت های خوب است، اضافه نمود: سال گذشته یکی از تمرکزهای اصلی استان، گردشگری بود ولی سال جاری اولویت در بخش سخت افزاری تجهیزات ورزشی خواهد بود.

استاندار خوزستان توضیح داد: مراکز مالی و دستگاه های متمول در صورت امکان باید امکانات و تجهیزاتی را به منظور تجاری ساز در اختیار هیئت های ورزشی استان دهند.

مقتدایی خطاب به معاون سیاسی اجتماعی خود در این جلسه گفت: در بحث ماده 53 هرچه دستورالعمل هست باید انجام گردد ولی شما باید کارهای کارشناسی لازم را انجام دهید تا گزارش لازم را به سازمان برنامه ریزی ارائه دهیم.

وی ادامه داد: دستگاه هایی که کار مربوبط به ماده 53 را انجام دهند برای تأمین نقدینگی و اختصاص اعتبار در اولویت خواهند بود. هیچ تعارضی با دستگاه ها نداریم و موافقتنامه به صورت یکجا و استانی منعقد خواهد شد.

استاندار خوزستان تذکر داد: تمام کسانی که ترابری سنگین دارند و تعهد خود را به راه پرداخت ننموده اند، فعالیتشان تعطیل خواهد شد.

مقتدایی اعلام کرد: کسب موفقیت های ورزشی باعث شادابی مردم می گردد بنابراین تدارکات تیم های ورزشی از پرداخت حقوق کارمندان در اولویت تر است.

تیم های بی عرضه با روح و روان مردم بازی می نمایند

وی ابراز تأسف کرد: تیم شرکت های متمولی همانند فولاد و نفت آبادان که پولدار هستند و با این حال میبازند از اوج بی عرضگی هیئت مدیره است. بعضی تیم ها با نتایج اکتسابی بد خود در واقع با روح و روان مردم بازی می نمایند.

استاندار خوزستان بیان کرد: باخت این تیم ها به بهانه صرفه جویی، اصلا کار درستی نیست. تحت عنوان صرفه جویی یک میلیاردی، نتایج بدی در بازی ها می گیرند.

مقتدایی یادآور شد: تیم های فوتبال خوزستان که هم اکنون در لیگ هستند در صورت سقوط باید جوابگو باشند و اگر تیم نفت آبادان سال جاری به لیگ برتر راه پیدا نکند هیئت مدیره اش باید جواب پس بدهد. البته تیم های استقلال اهواز و فولاد نیز در صورت افت باید جوابگو باشند.

وی ادامه داد: هیئت مدیره تمام تیم های لیگ رجحان خوزستان بدانند در صورت دریافت نتایج بد و یا سقوط بهتر است دعا نمایند که در این سِمت و یا اینکه اصلا زنده نباشم، چون در این صورت باید جوابگو باشند.

دستگاه های بازرسی و دیوان محاسبات آماده باشند

استاندار خوزستان گفت: دستگاه های بازرسی و دیوان محاسبات از هم اکنون آماده باشند تا تعلل هر کدام از تیم ها که باعث ضربه زدن به حیثیت، شأن و منزلت استان می شوند را مورد پرسش قرار دهند. اگر بنا باشد به هر کدام از تیم ها 25 میلیارد پرداخت گردد و کاری انجام ندهند چه فایده ای دارد؟

مقتدایی اضافه نمود: اداره ورزش و جوانان خوزستان در پرداخت تنها دو میلیارد تومان به هیئت های ورزشی مانده است و اگر بنا باشد هزینه های هنگفت به تیم های فوتبال پرداخت گردد و آنها فقط نتیجه منفی بگیرند که خوب نیست. در این صورت باید این پول های هنگفت را به هیئت های ورزشی استان پرداخت کنیم تا لااقل نتایج بهتری کسب نموده و حتی ورزش محلات را نیز در سطح بسیار بالایی فعال کنیم.

وی تأکید کرد: استادیوم باید 50 هزار نفر تماشاچی داشته باشد و حضور این تعداد از تماشاچیان نشان از موفقیت تیم های ورزشی دارد. اگر اینطور نباشد که فعالیت تیم های ورزشی استان بی فایده است.

استاندار خوزستان اظهار کرد: هیئت مدیره تیم فوتبال نفت آبادان اعلام نموده که بنایی برای رفتن به لیگ برتر نداریم و در جواب باید به آنها بگویم که شما بیخود می کنید. متأسفانه آنها با این تصمیم خود با آبروی تاریخ ورزشی استان بازی می نمایند.

هیچ تنش اجتماعی پذیرفتنی نیست

مقتدایی توضیح داد: ورزش های شنا و واترپلو، محورهای ورزشی خوزستان در گذشته بودند که متأسفانه امروز محو شدند. در گذشته 10 نفر از فوتبالیست های این استان عضو ثابت تیم ملی بودند ولی امروزه فوتبال استان سیر نزولی دارد و همیشه بازیکن های خارج از استان را جذب می نمایند.

وی با تأکید بر ورود ورزش به کشور به وسیله خوزستان گفت: بعضی از تیم های فوتبال استان همه چیز را به شوخی گرفته و با آبروی ورزشی استان در حال بازی کردند هستند اما باید این را بدانند که بابت هر تعلل خود باید ریال به ریال جواب بدهند.

استاندار خوزستان اعلام کرد: هیچ تنش اجتماعی ناشی از کم کاری هیئت مدیره تیم های فوتبال نفت آبادان و فولاد را نمی پذیرم. متأسفانه کارهای غلط فنی به ویژه در سطح هیئت مدیره کار تیم های فوق را به اینجا رسانده است.

مقتدایی هشدار داد: تیم های مذکور مؤظف هستند تا شرایط نیم فصل خود را مشخص نموده و به وعده های خود جامه عمل بپوشانند در غیر این صورت باید جوابگو باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 180

به "اولتیماتوم استاندار خوزستان به تیم های فوتبال فولاد و نفت آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولتیماتوم استاندار خوزستان به تیم های فوتبال فولاد و نفت آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید