این هنرمند سلبریتی ها را در قالب پرتره های نقاشی های کلاسیک، نقاشی نموده است

به گزارش دکترای اقتصاد، وقتی به نقاشی های کلاسیک نگاه می کنیم، سوژه ها احساس باستانی بودن دارند و خیلی دور از دسترس به نظر می رسند. از ظرافت لباس های آنها گرفته تا ژست های آنها، باعث می شوند که ارتباط با پرتره های قرن هفدهم یا هجدهم سخت باشد. حتی اگر تاریخ سوژه را بدانیم، تصویر کردن آنها در زندگی واقعی، خارج از اثر هنری، سخت است.

این هنرمند سلبریتی ها را در قالب پرتره های نقاشی های کلاسیک، نقاشی نموده است

به نظر می رسد پروژه هنری هنرمند فرانسوی Kyès با قرار دادن افراد مشهور معاصر در نقاشی های دیجیتالی که شکوه پرتره روکوکو و نئوکلاسیک را تداعی می نماید، این موضوع را تغییر می دهد.

با یاری فتوشاپ، Kyès به ما یاری می نماید تا تصور کنیم بازیگران و نوازندگان مورد علاقه مان اگر قرن ها پیش برای یک نقاش ژست می گرفتند، با لباسی معمول آن موقع را در بر می کردند، چه شکلی می شدند. به عنوان مثال، کریستوفر واکن یک کلاه گیس پودری و یک لباس نظامی سبز رنگ می پوشد، در حالی که لیزو یک لباس مجلسی بنفش و یقه ای از جنس رفل به همراه یک بادزبزن دستی به تن دارد.

تضاد بین گذشته و حال در قطعاتی که افراد مشهور را با خالکوبی روی صورت تصور می نماید، بسیار مجذوب کننده تر است، مانند رپر لیل وین و بوکسور سابق مایک تایسون.

اگرچه کیس کار خود را با رپرهای فرانسوی در کار خود شروع کرد،کارش را توسعه داد و اکنون شامل افرادی مانند آنیا تیلور-جوی، روازلیا، میک جگر و The Weeknd می گردد. با این حال، با وفاداری به ریشه هایش، چهره های فرانسوی زیادی مانند هافسیا هرزی بازیگر و ماریون کوتیار برنده جایزه اسکار در آثارش حضور دارند.

منحصربه فرد بودن کار او بعلاوه باعث شده است که Kyès برای موسیقی دانان مستقل سفارش های هنری جلد دریافت کند و با تزیین آن با زبان بصری سلطنتی، کار هنرمند دیگری را تقویت کند.

توجه Kyès به جزئیات کلیدی است که این نقاشی های دیجیتال را زنده می نماید. فقط با نگاه کردن به پرتره ها، می توان فهمید که هنرمند دانش گسترده ای از تکنیک های نقاشی کلاسیک دارد.

برای تماشا بعضی از برترین کارهای او تا کنون به پایین صفحه بروید. با دنبال کردن او در اینستاگرام می توانید از کارهای تازه او مطلع شوید.

کریستوفر واکن

لیل وین:

مایک تایسون:

مایلی سایرس

بیانسه

میک جگر:

آنیا تایلر جوی

منبع: یک پزشک
انتشار: 21 آبان 1401 بروزرسانی: 21 آبان 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1532

به "این هنرمند سلبریتی ها را در قالب پرتره های نقاشی های کلاسیک، نقاشی نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این هنرمند سلبریتی ها را در قالب پرتره های نقاشی های کلاسیک، نقاشی نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید