بارش برف تا هفته آینده ادامه دارد؛ دمای تهران به زیرصفر می رسد

به گزارش دکترای اقتصاد، تهران (پانا) - سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم ماندرگاری هوای سرد تا آخر هفته آینده در سراسر کشور از بارش برف و کولاک در بعضی استان ها اطلاع داد.

بارش برف تا هفته آینده ادامه دارد؛ دمای تهران به زیرصفر می رسد

بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در مازندران، گلستان بارش برف و باران، در خراسان شمالی، ارتفاعات البرز شرقی، سمنان، شرق تهران برف، وزش باد شدید و کولاک برف و در خراسان رضوی بارش برف و باران پیش بینی شده است. شدت بارش های امروز برای استان های مازندران و گلستان است.

تا آخر وقت امروز در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی می گردد. بعلاوه در بعضی منطقه ها شرق و جنوب شرق کشور احتمال خیزش گردوخاک وجود دارد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز در استان های تهران، قزوین، قم، مرکزی، سمنان و اصفهان وزش باد شدید پیش بینی شده و در بعضی منطقه ها قم، نیمه جنوبی سمنان و اصفهان باعث خیزش گردوخاک خواهد شد.

امروز و فردا در نیمه شرقی کشور کاهش 5 تا 12 درجه ای دما روی می دهد. از یکشنبه آینده تا آخر هفته ماندگاری هوای سرد و فرایند کُند افزایش دما (حدود 5 درجه) برای کشور پیش بینی شده است.

از روز شنبه تا اواخر هفته در بیشتر منطقه ها کشور جو پایدار همراه با افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش بینی می گردد.

بیشینه دمای تهران امروز آدینه 1 بهمن 4 درجه بالای صفر و کمینه منفی 6 درجه است. سرعت وزش باد نیز در مرکز 17 تا 35 کیلومتر بر ساعت در جهت غرب خواهد گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1397

به "بارش برف تا هفته آینده ادامه دارد؛ دمای تهران به زیرصفر می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف تا هفته آینده ادامه دارد؛ دمای تهران به زیرصفر می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید