بارش های شدید و طوفانی در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد خسارت به بار آورد

به گزارش دکترای اقتصاد، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش های شدید و طوفانی سامانه بارشی اخیر در برخی مناطق این استان خسارت به بار آورد.

بارش های شدید و طوفانی در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد خسارت به بار آورد

وحید محمدی تبار در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به بارش شدید باران در همه مناطق استان که از دیروز وارد جو استان شد، اضافه کرد: بارش های شدید و طوفانی روز گذشته منجر به آبگرفتگی منازل در برخی نقاط شهری و روستایی استان شد و خساراتی به عشایر وارد کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه صاعقه منجر تلف شدن تعدادی دام سبک و سنگین در شهرستان لنده، بهمئی و سایر مناطق روستایی و عشایری استان شد، اظهارکرد: در جاده های روستایی و عشایری رانش زمین و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی گزارش شد که پس از پیگیری و با تلاش نیروهای زحمت کش راهداری استان بیشتر راه های این نقاط بازگشایی شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فصل گل دهی درختان گفت: طوفان و بارش تگرگ در مناطق گرمسیری خساراتی را به باغات وارد کرد و باغات دچار خسارت شدند.

محمدی تبار از فرمانداران 8 شهرستان استان خواست هرگونه خسارات در بخش های مختلف کشاورزی، دامپروری، باغداران، عشایر، منازل، زیرساخت های عمومی و ... ناشی از بارش های اخیر را بصورت فنی و اعتباری جمع بندی و حدبیشتر تا پنجم فروردین جهت پیگیری به مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد ارسال کنند.

وی بیان نمود: همچنین مردم عزیز استان نیز هر گونه خسارات ناشی از بارش ها و رعد و برق را بصورت تلفنی به فرمانداری های محل زندگی خود با مستندات گزارش کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 239

به "بارش های شدید و طوفانی در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد خسارت به بار آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش های شدید و طوفانی در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد خسارت به بار آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید