تور ایتالیا: بازگشایی جاذبه های ایتالیا که به خاطر کرونا تعطیل شده بودند

به گزارش دکترای اقتصاد، پس از شیوع ویروس کرونا در هفته های اخیر در ایتالیا، بعضی از مکان های عمومی و جاذبه ها تعطیل شده بودند؛ اما از 12 اسفند در حال بازگشایی هستند.

تور ایتالیا: بازگشایی جاذبه های ایتالیا که به خاطر کرونا تعطیل شده بودند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

پس از بسته شدن چندین ساختمان عمومی، موزه ها و کسب و کارها در میلان و چندین شهر دیگر در شمال ایتالیا که به دلیل افزایش شدید تعداد مبتلایان ویروس کرونا طی هفته گذشته رخ داد، جریان زندگی آرام آرام از دیروز، دوم مارس (12 اسفند) در حال بازگشتن به حالت عادی است.

سازمان های استان لمباردی و ونتو، از جمله موزه های میلان و جاذبه های گردشگری چون کلیسای جامع در حال بازگشایی هستند. البته از بازدیدنمایندگان خواسته شده است که برای امنیت خودشان به توصیه های وزرات بهداشت در حین شیوع ویروس کرونا عمل نمایند. این توصیه ها شامل رعایت حداقل یک متر (3 فوت) فاصله از دیگران، به خصوص در باجه های بلیط فروشی و فروشگاه های هدیه است. به همین منظور مقرر شده است که محدودیت های ظرفیت و سیستم بلیط فروشی نو برای کنترل اندازه جمعیت در موزه ها اعمال گردد.

هفته گذشته، کارناوال سالانه ونیز، هفته مد میلان و رویدادهای ورزشی کنسل شده یا به صورت کوتاه برگزار شدند. 11 شهر در دو استان لمباردی و ونتو کماکان در قرنطینه هستند.

البته باید بدانید که فلورانس در جنوب مرکز شیوع تصمیم گرفت که هیچ کدام از موزه هایش را تعطیل نکند. این شهر در جهت تشویق شهروندانش برای مقابله با ترس از ویروس کرونا، از تاریخ ششم تا هشتم مارس 2020 (16 تا 18 اسفند 1398)، ورود به موزه های شهر را رایگان نموده است.

منبع: کجارو / matadornetwork.com
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1360

به "تور ایتالیا: بازگشایی جاذبه های ایتالیا که به خاطر کرونا تعطیل شده بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: بازگشایی جاذبه های ایتالیا که به خاطر کرونا تعطیل شده بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید