بهترین ماه سفر به تایلند

به گزارش دکترای اقتصاد، تایلند از زیباترین کشورهای قاره آسیا برای بازدید از جاذبه‌های متنوع است. این که بدانید در هر ماهی از سال کشور تایلند چه آب و هوایی دارد، بر کیفیت سفر شما تاثیرگذار است. اگر زمان تور تایلند خود را همزمان با برگزاری جشنواره‌های تایلندی انتخاب کنید، یک سفر شاد را  تجربه خواهید کرد و با فرهنگ مردم آن آشنا خواهید شد.

بهترین ماه سفر به تایلند

در ماه می فصل سفر تمام شده و قیمت‌ها کاهش می‌یابد. اگر در این ماه با تور تایلند همراه شوید، می‌توانید از خلوتی سواحل و قیمت های پایین لذت ببرید در این ماه کشور بارندگی های کمی داشته اما اگر می‌خواهید خیال خود را از بابت سواحل آفتابی در تور تایلند راحت کنید به سواحل شرقی مراجعه نمایید.

در ماه جولای، دمای هوا کاهش پیدا کرده و با پایان فصل بهار باد و باران شدت گرفته است. سواحل شرقی همچنان آفتابی بوده که با تعطیل شدن مدارس جزایری مانند جزیره سامویی کمی شلوغ می‌باشد.

در ماه آوریل، هوا به شدت بالا می‌رود و تعداد گردشگران افرایش می‌یابد، اگر می‌خواهید در این ماه با تور تایلند همراته شوید حتما زودتر بلیط خود را رزرو نمایید. سال نوی تایلند در 13 تا 15 آوریل شروع آغاز شده و می‌توانید در جشن های مختلف مردم تایلند شرکت نمایید.

سفر به تایلند در این ماه یعنی می توانید از آخرین روزهای بدون باران نهایت استفاده را ببرید، کشور خلوت است و گردشگران چندانی در آن حضور ندارند، مراکز خرید تخفیف‌ها و حراج‌های خوبی دارند.

در ماه آگوست هوا به شدت بارانی بوده مخصوصا در شمال تایلند که بارنندگی‌ها سنگین خیلی متداول است. دیگر کسی زیاد به سواحل نرفته اما این جزیره همچنان بهترین گزینه ساحلی می‌باشد که به شما توصیه می‌کنیم در تور تایلند امتحان کنید.

در ماه سپتامبر، معمولا پر باران ترین ماه سال می‌باشد به همین دلیل برای کسانی که عاشق ساحل می‌باشند اصلا ماه خوبی برای همراهی تور تایلند نمی‌باشد. اما اگر به دنبال تخفیف های مختلف و دوری از شلوغی هستید، یک انتخاب مناسب برای شما به شمار می‌رود.

در اوایل اکتبر باز هم بارندگی ادامه دارد، در پایان ماه دمای خنک تر و رطوبت و بارندگی کمتر دوباره شرایط سفر به این کشور را محیا می کند. در پوکت فستیوال گیاهخواران برگزار می شود، در این جشنواره 9 روزه کسانی که به مدت یک ماه گوشت نخورده‌اند، یک جشن برگزار می‌کنند.

در ماه نوامبر خورشید به سواحل غربی بر می گردد و عاشقان ساحل دوباره به سواحل پوکت و کرابی سفر می‌کنند، با نزدیک شدن زمستان شمال تایلند صبح و عصر خنکی خواهد داشت.

سفر در ماه دسامبر، سواحل غربی آماده هجوم گردشگران تعطیلات کریسمس هستند، هوا خیلی خوب می‌باشد و تایلند شلوغ ترین زمان را توصیه می کنیم که اوایل ماه دسامبر به تایلند مراجعه نمایید تا با هتل‌هایی که با آمدن کریسمس به شدت افزایش پیدا کرده، روبرو نخواهید شد.

در ماه فوریه، یا شروع فوریه انتظار می‌رود که بارندگی کمی در سواحل شرقی اتفاق بیفتد اما بقیه قسمت های کشور گرم و خشک است و حتی آن خنکای معمولی که در اول صبح ها در شمال تایلند بود هم کم کم جای خود را به هوای گرم می دهد. در این ماه فستیوال گل چیانگ مای به مدت سه روز برگزار شده، جشنواره شادی که به مناسبت آخر فصل سرما انجام می‌گیرد.

در ماه مارس دمای هوا به 30 درجه سانتی گراد رسیده و دیگر از هوای خنک شمال خبری نمی‌باشد، این یعنی اینکه اگر عاشق سواحل آفتابی هستید بهترین فرصت را خواهید داشت تا هر کجای این کشور که علاقه دارید مراجعه نمایید.

انتشار: 12 مهر 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 72

به "بهترین ماه سفر به تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین ماه سفر به تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید